söndag 8 april 2012

Vad fanns det i ditt Påskägg??



Påskdagen & jag kikar in med min påskpresent:))
Fick inget ägg i år, fanns inget tillräckligt stort....
Som jag letat efter en antik kassapparat att ha på disken!!!
Finns ju att få tag på, men denna är verkligen en sån jag ville ha:)))


J var & hämtade den idag, jag är så nöjd:))


Ni får tänka Er en  rejäl disk som jag ska ha den på!
Letar även efter en antik handelsdisk, tips mottages tacksamt!!!
Hittar jag ingen får J snickra en, vet precis hur jag vill att den ska se ut:)
Vi får se har ju tid på mig...nu har vi börjat måla andra omgången....

Ha en fortsatt fin Påskdag!!!

 



39 kommentarer:

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

For en SKATT du har fått tak i:)Fantastisk fin!Forsatt god påske:)

Klem Vibeke

Tinas vita bo sa...

WOW!! Vilken guldklimp!!!
Kassan är ju bara såååå underbar!!!
Förstår att du är lycklig!! :)

Kommer att bli såå vacker stående på en gammal handelsdisk...:)

ha en fortsatt fin påskhelg
Kram Tina

Änglarnas hus sa...

Wow Malin!! Den är ju helt underbar! jag förstår din lycka!

ha en skön fortsättning på Påskhelgen nu!!

Kraam Sanne

Villa Björkenäs Backen sa...

Wow vilken present ! Kommer att bli kanon bra !
Lycka till med målningen och ha en fin fortsättning på
Påskhelgen ! Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken skönhet! Tänk så mycket den kassaapparaten sett genom åren. Att bygga en disk låter bra, är nog svårt och hitta.
Ha det fortsatt gott
Kramar
AnnaMaria

Tinis vita hem sa...

Kassaapparaten är helt fantastiskt vacker, vilket fint fynd :)
Ha en god fortsättning på helgen!
kram Tini

Så Vitt Jag Vet sa...

Ups vilket fynd ! Den är ju ett smycke för hela din blivande butik !
Ha det bra !
Kraam
Sanne

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Vilket smycke !!!

Kram Anette

Millygarden sa...

Vilken diamant!

Komme passa syperbra på em fin handelsdisk.

Kika på blocket och sök: *köpmansdisk* eller *köpmandisk*

Brukar finnas gått om den i södra sverige!

LYCKA TILL!
Kram Marina

cat sa...

Så himla fin kassaapparat, med en sån behöver man ju inte ens ha en butik.
Kan tänka mig hur snyggt det blir på en gammal härlig ekdisk.
Ha de gott. Kram, Catarina

Mina drömmars hus sa...

Men hej och hallå vilken grej. Förstår att det inte fanns något ägg som passade.
Otroligt vacker!!!!!
Ha en skön påskdag
Kram
AC

Sabelhagens Olivlund - Maria sa...

Himmel vilken snygg!!! Förstår att du är hur nöjd som helst. Den kommer bli som en pärla där på disken.
Ha en fin kväll.
Kram Maria

Ainosofia sa...

Beautiful!

Puumuli sa...

Det är sällan man träffar på sådana skönheter precis! Grattis till fyndet!

Glad påsk!

Kram
Sari från Puumuli

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Men vilken snygg "kassapat" !!!
Åå jag såg en sån snygg affärsdisk för ett tag sen......men var ???
Ska forska på det .
Själv fick jag ett ägg fyllt med mina favvogodisar, Geisha och rosa sura bananer .
Kram <3

lisashus sa...

Men OJ, vilken påskpresent! Såååå jättefin den är och så fin den kommer att bli i nya butiken! Wow, så fint!
I mitt påskägg fanns allehanda utsökt godis bl.a. chokladkulor från Lindts - yammiiiii!
Kram
Lisa

Sallys hus sa...

Men åååå vilken underbar!!
ÅÅ så fint det kommer att bli!
Kram o ha en mysig kväll!
Katarina

G:a Affären sa...

Det var mig en riktigt fin kassaapparat, jag kan nästan höra när du vevar runt och plinget när lådan hoppar ut,
en riktig rolls-royce modell!
Ja det må vara en rejäl disk för jag gissar att apparaten väger, med eller utan pengar.
Det här kommer att bli fint det!
Må så gott Malin,
/Cia

vitaspets sa...

Vilken Skatt ...
Kram Karina

Tre Engler sa...

Hei!

For et fantastisk vakkert kassa- apparat:) er selv på utkikk etter noe sånt:)
Fortsatt god kveld!

Klem Merete

Blan betong och gammeldags pioner sa...

vilken underbar skatt! Helt ljuvlig! Jag är sååå nyfiken hur det gå i ladan....ha du bestämt vad du ska sälja????? blir det kläder...möbler...nya saker.....jag är så nyfiken! jag är så spänd att få följa din resa till färdig butik! Kram från Maja

amelie sa...

vilken super fin gammal kassadisk! En av de finaste jag sett! Förstår att du är nöjd med den!
hA en skön kväll!
Kram Amelie

linnea-maria sa...

Oj vilken underbar juvel!! Det var nog det bästa påskägget du kunde få tag på. Fungerar den? Kram /Therese

Källeboda lantliv sa...

Hej Malin ! Jag säger bara wow ! Vilken pärla .. Förstår att du är lycklig .. Sakta men säkert så växer allt fram .. Hoppas du haft en bra påsk ! Kram jeanette

HWIT BLOGG sa...

Underbar!
Önskar dig en fin kväll..
Hälsningar från ett soligt men kyligt Öland och Titti

Gabriella sa...

Åh vilken tjusig, ser helt underbar ut!=)

Vardag och flärd sa...

Grattis till kassaapparaten! Vi letar efter en till vår butik och hoppas hitta en så småningom!
Kram Eva

Vintage House sa...

Hej
Den är kanonfin så kul att du hittade en....
ha en fortsatt mysig påsk!
kram
sandra

Norrfrids Eija sa...

Alldeles rätt för en ladugårdsbutik! Så ska den se ut! Så spännande att följa er resa från bygget till butik!
Ha en fortsatt fin helg!
Eija

Cattis sa...

Jag säger bara WOW vilken häftig kassapparat!

Jag har vart på konstrunda, välkommen att titta in hos en av utställarna som finns på min blogg.

Cattis

kråke sa...

Åh vilken vacker...har aldrig sett någon liknande:))) kommer bli perfekt till en köpmansdisk;)) kram fina och härlig start på veckan:))

Kråke

20-talshuset sa...

Superfin. Kan inte ha tänkt mig en bättre! Grattis! Kram Anna

LantlivsAnette sa...

Nämen sååå fin kassa du har fått tag i..jättefin, den kommer att bli fin i din butik..
Kraaam Anette

n o r d i n g å r d e n sa...

Men så häftig, den blir ju perfekt i den logebutik!! Jack och Nappe, vilket fint och gulligt par!!! Mari.

Holly Design sa...

Ååååå, vilken underbar kassapparat du har fått tag i.
Underbart vacker.
Dom växer ju inte på träd precis.
Den kommer att göra sig bra.

Skall bli spännande att få besöka dig och din butik framöver.
Ser verkligen fram emot det.
Kanske kan jag få dig som kund om du skall sälja smycken. Kolla in min facebook sida så får du se lite av vad jag gör.
Kram / Gunilla

underbarahem sa...

Vilken underbar kassapparat, lycka till med den.

Kram Birgitta

KNORKAN sa...

Det där är nog den finaste kassapparaten jag någonsin har sett! Kram Knorkan

MiaC sa...

Ohh men du den är ju helt underbar, så vacker =) Kram på dig.

Min lantliga dröm sa...

Guuud, så fin! Älskar gamla kassaapparater å andra saker från handelsbodar, nog mest för att jag jobbar i en ibland :)

Ha det gott!
Kram Ulrika