måndag 9 april 2012

Vi har nått ett av våra delmål....:)))



Annandagen & vi har målat klart:)) Jiiipppiii, känns lite som ett delmål...så sköööööööönt!!!
Som jag klättrat & spacklat & målat....med hjärtat i halsgropen:)) Gillar inte höjder...
Men vad gör man inte för att uppfylla sin dröm!!!


Så här har större delen av vår Påskhelg sett ut, men vi har hunnit med lite middagar med släkt & vänner oxå:))
Det kanske låter konstigt men det är när jag får hålla på & fixa & måla jag trivs som bäst!!!!

Så kul att Ni gillade min kassaapparat, Tack för fina kommentarer!!
Nu fångar vi resten av dagen & börjar förbereda för golvet:))





31 kommentarer:

Tre Engler sa...

Hei!

Dette ser kjempe flott ut så langt:) gleder meg til å se ferdig!
Jeg trives selv også med å male å holde på:)

Fortsatt god dag!

Klem Merete

Cattis sa...

Oops jag hade aldrig klarat att balansera på en bräda som du!

Cattis

G:a Affären sa...

Hå,hå säger jag som också är höjdrädd och det gäller att kliva rätt på plankan. Men vad gör man inte när det är roligt och drömmen är nära!
Så fint och ljust det blir!
Golvet kommer att gå som en dans efter det här, tror du inte?
Ha det bra i Ladan!
/Cia

Rosine sa...

Oh, you're brave as to stand up!

Rosine ♥♥♥

kråke sa...

Åhhhh vad jag gläds med dig....tjihooooo:)))))))

Kram fina:)))

Kråke

STENLYCKA sa...

Min man som är pilot, säger att det ser inte säkert ut......men han har ju alltid fallskärm på sig.
Vad modig och duktig du är, på mig gör det ont i benen när jag ser dig, jag är så himla höjdrädd.
Kassaapparaten var underbart vacker, kommer att passa så bra i din butik!
Var rädd om dig och ramla inte ned!!
Kram Raina

EM (elsamarianne) sa...

Fy vad otäckt högt upp du står. Men fint blir det...
kram elsamarianne

Så Vitt Jag Vet sa...

Vad tuff du är Malin... Skulle inte klara av att måla på så höga höjder !
Fint blir det !
Kraam
Sanne

cat sa...

Åhh vad härligt! Dit upp hade du inte fått mig :o
Ha de gott. Kram, Catarina

Patricia sa...

Men jösses människa! Jag skulle aldrig klara av att vara där uppe och måla! Men jag kan ju tycka att det är äckligt att stå på köksstegen jag:). Blir såå avis, vill oxå ha en gammal lada eller ett stall att rusta upp... Den där kassa apparaten-den var fin den. Hälsningar från ett soligt Åland.

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Bra kämpat !!!

Kram anette

La Dolce Vita -vardag när det är som bäst! sa...

Jisses där skulle jag aldrig våga mig upp, får svindel bara jag tittar på bilden ju! Spännande sen när det är klart. Själv ser jag nu slutet på vår utbyggnad av huset och har just nu tapetvånda. Kika gärna in hos mig och se vilka jag väljer mellan.

Kram Caroline

Tinas vita bo sa...

Huuuu. det ser lite äventyrligt ut...
Gillar inte heller höjder...

men som du säger vad gör man inte för sin dröm... :)
Go for it!! :0)

Kram Tina

Mariette sa...

Hej Malin!

Vad ni jobbar på!

Och vackert blir det!!!

Vilken skönhet till kassaapparat också!!

Antar att du även ska ha en annan(?!), om skattemyndigheten får säga sitt *hihi*....

Det var en vågad arbetsställning, tungan rätt i mun!

Kram Mariette

Holly Design sa...

Huanna mej får svindel när jag ser dig. Ni är super duktiga.
Blir imponerad.
Ha en fin vecka / Gunilla

Hagagården sa...

Oj det där ser farligt ut,men det blir himla bra,skönt att det är en bit på väg.
Stor kram och ha det så gott.
Ninni

Källeboda lantliv sa...

Du var en tuff kvinna som vågar stå där .. Kvinnans lott att måla ..jag vet ..stod i en sky lift en hel dag .. Mannen superädd för getingar .. Då var det bara jag som kunde stå där .. Men allt går .. Efteråt känner man sig nöjd .blir nog jättebra ..kul att se fortsättning .. Vila lite nu .. Glöm inte det ! Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Sabelhagens Olivlund - Maria sa...

Himmel vad läskigt det ser ut när du står där! Modigt, jag hade aldrig vågat. Har så svårt för höjder.
Vad roligt att få hålla på med det man gillar, det är så mycket värt.
Ha det gott.
Kram Maria

Lyckoslanten sa...

Vilken värdefull gåva du fick i påskägget!
Väldigt modigt av dig att stå där uppe och måla, men jag förstår att du är motiverad när du ser drömmen är på väg att uppfyllas! ♥

Annelie sa...

Men guuud så modig du är,det är nåt jag aldrig skulle göra...Jag som har problem att kliva upp på en stol...hahaha...Men det blir väldans snyggt och kassaapparaten är ju grym...;))

KRAAAAM vännen och ha en skön kväll!!

Marie sa...

Vad fint det blir Malin och vad ni jobbar och sliter. Fy vad högt upp och stå där och måla, du är modig du!!!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Hemmavid sa...

Å, shit, Malin att du törs stå där uppe! Imponerande!

Det kommer att bli så fint i er lada!

kramen Jenny

Blan betong och gammeldags pioner sa...

å vad härligt Malin! Jag gläds med dig..jag kan riktigt känna den där härliga känslan att snart...är man framme vid målet! Lova kommer att hänga på låset....Det blir så himla snyggt...ha en härlig vecka du fina kram från Maja

Vintage House sa...

WOW att du vågar jag får svindel av att stå på en stol...
men allt för att få sin dröm och det kommer att bli kanon.....
kram
sandra

Vida sa...

kreativa människa;) vad himla fint det blir..ser lite farligt ut men för sjutton;)) lite farligt måste man ju leva;)) blir kanon vännen;)

så härligt med människor som verkligen ser till att förverkliga sina drömmar;))

Vidavillvågakram

STENLYCKA sa...

Åh.. vad skönt då kan jag sova lugnt i natt!
Godnattkram till dig, dags för sängen för mig.
Raina

Heaven's Walk sa...

Oh my goodness, Malin! I can't believe you got up there so high! I never could have done that! But it must feel so good to get another task crossed off your list and get closer to your goal! :)

xoxo laurie

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Men rackarns dej och utan lina :-o
Härligt när det känns att man kommit nån vart , lycka till med resten nu !!
Kram

lisashus sa...

Oj, så fint det blir och så duktiga ni är!
Tur att du inte är höjdrädd!:)

Fortsatt lycka till med fixandet!
Lisa

Rosa huset i vitt sa...

Så fint det blir..modigt att stå där ,jag hade aldrig vågat.

Kram Rosa

Marthina, Holmbytorp sa...

Det går undan - och ser otroligt fint ut! Kram.