söndag 3 juni 2012

Butik Norregård just nu....:))



Söndag....Himmel vad fort det går nu...vi har varit i Ladan hela helgen:))
Hann inte med att kika in till Er igår, vi ville så gärna få dit sista golvbrädan men fick rusa iväg på Kalas!!!
Helt plötsligt inser man att klockan har gått galet fort & vi är tidsoptimister både J & jag så vi blir ofta liiiite sena...
Försöker jobba på det:))
Porslinshon är på plats & några Aklejor från trädgården lyser upp...


Bilderna är inte dom bästa men har inte tid att ta om dom....
Har kvistlackat golvet & målat lite idag:))


Tänk att nu är golvet på plats känns så overkligt men otroligt skönt.....
Nu ska det bara målas oxå:))
See you...





19 kommentarer:

Tre Engler sa...

Hei!
Så fint gulvet ble, lekkert:) herlige bilder som alltid!
Blir så spennende å se ferdig:)
Ha en god kveld

Klem Merete

Norrfrids Eija sa...

Visst springer tiden iväg, man tror att det är morgon när det i själva verket har hunnit bli eftermiddag. Galet när det är så ljust också. Var är stoppknappen?
Otroligt spännande med butiken att se hur det sakta växer fram!
ha det fint,
Eija

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Oj oj oj som ni jobbar och kämpar...det blir så himla fint..va roligt !!!

Ha fortsatt bra söndag...kram anette

Sara sa...

Åh vad fint det blir!
Åh tänkt vad roligt sen när du bara får börjar fylla upp med allt fint =)
Lovar att jag ska komma upp och hälsa på dig i fina butiken när den är klar =)
Kramar ifrån mig

Anonym sa...

Åh sååå fint!

Längtar tills man kan packa picknickkorgen och ta en tur till Småland.. :)

Såå duktiga ni är!

Kram MArie

kråke sa...

Hej vännen! Det ser ju bara helt fantastiskt ut...ni är kanonduktiga:)) Jag längtar...:))

Stora kramen...

kråke

morkusovic sa...

Naprosto úžasný, pečlivě sleduji a moc se těším na konečný výsledek.
Pa pa Zmorkusovic

LantlivsAnette sa...

Ohhh vad fint..herrejisses vilken fin butik du kommer att ha !!
Du..jag drog vinnaren av tofflorna ikväll !! Och du vann..tjoohoo..mejla din adress till mig, och vilken sort och storlek du vill ha så fixar jag så att de skickas till dig !! Jag presenterar dig i morron på min blogg, och då visar jag även vad som var i paketen,,som jag visade, något till trädgården..
Kraaam Anette
Min mejl är anette.hjerpe@telia.com

Landbohaven sa...

Jeg kom bare lige forbi.
Hvor ser det godt ud.
Fin buket i flasken.
Tak for kigget.
Ha` en god aften.

Marit sa...

Vanvittigt vakkert!!! Elsker de grove bjelkene!:)

lisashus sa...

Så vackra aklejor och så långt ni har hunnit i ladan! Ååååh, vilket vackert golv! Så duktiga ni har varit! Oj, så ni jobbar!!! Jag är verkligen imponerad!
Lisa

G:a Affären sa...

Så fint det blir Malin, härligt ljust och vilken rymd! Snygg och praktisk idé med plattorna som leder mellan dörrarna. Ni har verkligen gjort ett jättejobb!
Kramar /Cia

Home Bohemia sa...

Åhh vad duktiga ni är...vad nöjda ni ska bli när allt är klart:))
Kram Maria

diana sa...

Hej hvad er det spænende glæder mig til at se hvordan det kommer til med at se ud !!!

Kram Diana

Heaven's Walk sa...

It's all looking great, Malin!!

xoxo laurie

gamla skolan sa...

Kommer att bli sååå fint , det ser man redan nu !!
Svårt att få tiden att räcka till , till allt man vill :)
Kramar // Susanne ♥

liven sa...

Så fint!!
Lykke til videre :)

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh vilken fin butik detta blir!!! Och Aklejan, blommar den redan och alla luppisar, så vackert du arrangerar dem i alla flaskor och vilken fin ho och kran!! Grattis till FinFreja, den söta missen! mari.

Gabriella sa...

Åh så tjusigt det blir!