lördag 30 juni 2012

Inspirerad till max hos Sandra.....:)



Igår var J & jag ute på en liten roadtrip.....
Många är vi som följt Sandras & Mikaels renovering av deras unika kök!!!
Igår fick jag uppleva det live:)) Satt på denna läckra stol & drack te i de finaste av koppar.....
Sandra har en av mina absoluta favoritbloggar & inspirerar till tusen!!
Om du klickar HÄR kommer du dit:)
Allt är genomtänkt & handplockat för att passa in i deras alldeles egen stil!
Så mycket vackra ting & läckra detaljer genomsyrar detta hem....
Här följer några pics....:)

  

  


 Tack Sandra för en mysig stund:)
Inte mindre än två enorma skatter fick följa med hem på släpet....
Vad det är får Ni se längre fram!!!
See you....






15 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Sandra har verkligen en härlig och personlig blogg, även en av mina favoriter. Så himla kul att få se hennes fina hem live :).
Ska bli spännande att se vad du fått med dig hem, kan det vara en köpmansdisk?
Ha de gott, kram Ing-Britt

Ljuva Magnolia sa...

Galet fint kök, och Sandras fina blogg tillhör en av mina favoriter, din med för den delen :)

Ha en go kväll!
Kram Catta

Ashley sa...

Such lovely treasures and interiors!! Beautiful, Xo, Ashley

lisashus sa...

Åh, jag förstår dej precis! Jag följer Sandras härliga blogg och kan nog aldrig se mej mätt på hennes härliga bilder! Deras kök är sååå läckert och så personligt - helt i min smak också.

Undrar just vad som fick följa med dej hem...!:)
Kram
Lisa

G:a Affären sa...

Tre söta tjejer!
Vi är nog många som inspireras av Sandra! Hon är lite av pricken över i:et för mig med sin egen inredningsfilosofi. Köket är bara så fiint!
Malin, jag vet att det inte är någon gissningstävling, men jag kan inte låta bli; köpmandisk och ett stort skåp!?
Trevlig helg!
Cia

Puumuli sa...

Så fint kök Sandra har och en trevlig blogg också! Ha en trevlig kommande söndag!

Kram
Sari från Puumuli

Tinas vita bo sa...

Ja Sandra har ett underbart hem och blogg!!
Vad härligt att du fått se det i natura.. :))

Underbara bilder!

ha en fin helg
Kram Tina

Marit sa...

Bloggen hennes er absolutt en av mine favoritter!! Nydelig hjem med masse særpreg!!:) Må være stas å få se det i "live" :))

Tre Engler sa...

Hei!
Wow for et fantastisk kjøkken, dette er jo bare drømmen:)
Likte det så utrolig godt:)
Alltid så flott du har det:)

Klem Merete

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej du fina! Vad härligt och få se "live" ...visst ha Sandra en så inspirerande blogg.....är så nyfiken på vad du hittat.....i dag bär det i väg till Emmaboda ha en fin söndag kram från Maja

Rofyllda rum sa...

Så fina bilder ifrån deras hem!! Förstår att det måste ha varit jätte mysigt att sitta i det underbara köket och fikat:) jag ser verkligen fram emot när du öppnar dörrarna till din butik, det verkar ju bli helt fantastiskt! Ha en fortsatt go sommar! Kram Camilla

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Va skoj att ni fått möjlighet att träffas !!!
Ni är båda två duktiga bloggare med underbara hem och ideer !!

Kram anette

Torpliv sa...

Visst har de underbart fint i sitt kök, måste vara fantastiskt att få se det i verkligheten! Följer er båda och ni inspirerar i massor med era fantastiska bilder och inlägg från era fina hem!
Kram Petra

Lilla Blanka sa...

Hej goa Malin!

Härligt att besöka Sandra, hon är så himla skön alltså, galet busig och glad!

Wow så himla coolt med erat rutiga golv, det ser urläckert ut!!! Spännande att se fortsättningen :)

Kraaaam
Mia

Syster vit sa...

Håller med, hennes hem är verkligen mysigt och personligt. Det är även ditt :).
Kram Liselott