tisdag 17 juli 2012

Dörrarna är på plats.....:))



Det blir inte alltid som man tänkt sig....:)
Dörrarna skulle varit målade & färdiga INNAN de sattes upp....
Men nu är de uppe,  J har fixat med ny karm!!
Kan Ni tänka bort allt spackel & se hur fönstren ser ut när de är nyputsade....??


Jag är iaf nöjd & snaaaaart är de målade ska Ni se:)) 
Golvet har härdat klart nu när vi varit iväg, min dröm håller på att bli sann....
Tack för Alla söta kommentarer, jag tassar runt hos ER:))
See You!!






43 kommentarer:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Ljuuuuvligt...jag kan absolut tänka bort spacklet !!

En dröm som snart är sann...fräckt !

Kram anette

Annica-Hilmas hus sa...

Så fint ni gör det!

Skitiga fönster och spackel?
Det såg jag inte ens! ;-)

Kram Annica

Åke och Tanterna sa...

Hejsan...
Var in och kikade på Din jättefina blogg och återkommer gärna.
Å dörrarna... så fantastiskt fina. Grattis till dem.

Må gott

//Britt

Vardag och flärd sa...

Wow, så snyggt! Ni är fantastiska! Blir kul att besöka Ladan så småningom!
Kram Eva

Tre Engler sa...

Bare en ting å si!
NYDELIG, NYDELIG:)
De børene var utrolig flotte og jeg syntes ikke de trenger maling:)
De er jo fulle av sjarm og nostalgi:)

Fortsatt god kveld

Klem Merete

Ljuva Magnolia sa...

Skulle nästan sagt att de är fina som de är, men kanske inte på nära håll ;)
Ska bli otroligt kul att se när det är helt färdigt, så vackert!

Ha en fin kväll,
Catta

Johanna sa...

Åh så fina dörrar!!!

Mor Inger`s hus sa...

For noen vakre dører :)

:) Inger

Hem & Drömmar sa...

Kommer bli super, bara sååå snyggt.
Din dröm som snart är uppfylld kommer bli en dröm för mig att få se irl :).
Kram Ing-Britt

LOPPISLIV sa...

Ser helt underbart ut Malin!! Vilka vackra dörrar. Ohhh ska bli så roligt att få komma och besöka din butik sen :-)) Kram Paula

Nyanser av vitt sa...

Underbara men vaaaar finns ni?
Kram Agneta

Hagagården sa...

Jätte fina dörrar,det kommer bli så fint i din butik!!!
Stor kram
Ninni

Marthina, Holmbytorp sa...

Så fantastiskt vackert! Så fina precis som de är! Kram Marthina

Catarina sa...

Helt underbara dörrar!! Så vackert det blir med olika material i golvet. Ska bli väldigt kul att se när ni har "grand opening".
Njut av era sista semesterdagar. Ha de gott. Kram, Catarina

Vita små hjärtan sa...

Så himla snyggt...........suck..
Kram Agnetha

Sabelhagens Olivlund sa...

Vilken dröm du har!!! Så snyggt det blir. Helheten är fantastiskt snygg. Heja dig:)).
Ha det gott.
Kram Maria

Sallys hus sa...

Men åååå!!
Å så fint det blir och ja jag kan tänka bort spacklet....såååå snyggt!
Å va skoj att det börjar bli färdigt då kan du snart börja med det som är rikitgt riktigt roligt...inredningen...;)
Kram o ha en fortsatt mysig vecka!
Katarina

Johanna sa...

Åh vad vackra! Drömmar som besannas ger mig rysningar i hela kroppen!

Ha en fin kväll,

Kram Johanna

Velkommen hos indretning med farver. sa...

Hvor ser det bare godt ud:-)
Glæder mig til at se meget mere...

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Anne-Britt sa...

Så vakkert. Skulle gjerne hatt noen liknende dører selv, selv om jeg ikke vet hvor jeg skulle hatt de.
Ha en superfin dag!
Klem fra Anne-Britt

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
å vilka dörrar - helt magiskt vackra! Vilken härlig vandring ni gjort, superläckert ser det ut. Vandrat en gång i Kabnekaise. Jag har firat min lilla skrutta idag, hon har fyllt 9 år!

Lycka till med att förverklia din dröm.
Kram monica

Humlehagen sa...

Vakker dør og helt nydelige bjelker!:)

Margareta sa...

Underbara dörrar...
Säkert de finaste jag sett.
En fantastiskt fin byggnad.
Vilket storverk ni gör!!!

Kram Margareta

G:a Affären sa...

Härligt, det blir så jäkla bra! Förstår att din dröm börjar framträda alltmer tydligt. Nu väntar vi spänt för att se vad det blir för färg på dörren!
Kramar
Cia

Lövbacka sa...

Dörrarna ser helt fantastiska ut! Grattis till något så vackert!
Kram Pernilla

Fia sa...

Kanonfina dörrar, har ett par liknande i hallen hemma som är vita på insidan o grå på utsidan... ♥ dem! Golvet är jättefint också, ser levande ut med olika material. Härligt att du närmar dig ditt mål nu;)
Kram fia

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Så fint det blir Malin! Så vackra dörrar.. Förstår att du är glad att din dröm går i uppfyllelse :) Ska bli roligt att besöka er fina butik sen. Sköt om dej, Kram Tilda

lisashus sa...

Åh, så snygga dörrarna är! Jodå, jag kan mycket väl tänka mej dem målade också...!

Vilken fantastisk lokal ni får! Oj, så spännande!
Kram
Lisa

Gabriella sa...

Åh så vackra! De kommer bli väldigt fint tror jag=)

Mina drömmars hus sa...

Vilka dörrar!!! Vackert vackert!!!
Kram
AC

Kris sa...

Mycket vackra dörrar!!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Otroligt vackra dörrar, det kommer att bli så fint! Ha en underbar dag!
Kram,
Regina

Min lantliga dröm sa...

Oj, vilka vackra dörrar! Aldrig sett några med den typen av spröjs förut. Nya dörrar kan aldrig mäta sig med gamla. Det kommer bli superfint!

Ha det gott!
Kram Ulrika

Vida sa...

UNDERBART...herre gud vad vackert det blir:o) ni kan vara megastolta;))ska bli kul att besöka...

Vidapåvägfullfartkram

Hanna sa...

Åh så otroligt fint det blir, jätte vackra dörrar.
Kram
Hanna

NOSTALGI I NR. 9 sa...

For en fantastisk dør og flott inngangsparti. Elsker den kombinasjonen av fliser og malte sjakkruter.
Ønsker deg en nydelig sommerdag og lykke til videre
:-) Anita

Tinas vita bo sa...

WOW!! Jösses vilka vackra dörrar!!

Sååå underbart, när man förverkligar sina drömmar... :)

Go for it, girl!! :)

Kram Tina

Sara sa...

Alltså wow vad fint det blir! Helt underbart! Jag har sedan länge bestämt mig för att måla mitt hallgolv vitt och grå rutigt, så det var jätteroligt att få se bilder på det! :) De där pardörrarna är fantastiskt vackra, jag tänkte knappt på spacklet. Titta gärna in i min blogg.

Ainosofia sa...

<3

Trines Hus og Hage sa...

Hei!
Vidunderlig vakre dører! Å, så fine, herlig med doble, gamle dører. De gir masse sjarme og god stemning.

Fine bilder fra ferietur og vandring i fjellet også. :-)

Lykke til videre!

Beste hilsner fra Trine

Susanne sa...

meeeen hallooo vilka vackra dörrar djup suck ;))))
köpmansdisken är ju helt underbar den me....vilket ställe det kommer bli ;;))) meee like
kram susanne

vitaspets sa...

Himla så snyggt
Kram Karina

Anonym sa...

Vad fint det blir, och dörrarna är ju bara sååååå fina

Mvh Åsa