onsdag 18 juli 2012

Idag flyttade den in....:))



Idag flyttade den in:)) En av mina skatter vi hämtade för ett par veckor sedan.
Min megastora köpmansdisk!!!  Lådorna hela.... 44 st håller jag på att slipa & måla....
J ska fixa ny bänkskiva & nya sidostycken.....
Jag har köpt den av goa Sandra klicka HÄR kommer du till hennes finfina blogg:))


Kul att Ni är så många som tycker om mina Pardörrar!!!
Skulle måla på dom idag men är inte nöjd med färgen:(( Blir till att ändra....
Men roligast av allt är att Ni vill komma & besöka oss:))
Det dröjer ett tag till vi har så mycket vi måste få ordning på först!!!

Ha Er bästa kväll...Vi ska grilla lite:))








27 kommentarer:

Hanna sa...

Så fint det kommer att bli.
kram
Hanna

Hulda sa...

Så flott! Herlig kjøpmannsdisk! Den passer perfekt inn der. Likte veldig godt dørene du har også. Så fint mønster i sprossene.

Vintage House sa...

Spännande vännen min :)
Ser fram emot det färdiga resultatet .....
Kram i massor
Sandra

Ljuva Magnolia sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!
Vill så gärna se när det är färdigt, skynda skynda ;)

Kram Catta

Sara sa...

Du inreder det så fint! Blir helt ljuvligt. Köpmansdiskar är så fina.

Hagagården sa...

Men å så snygg bänk!!!!
Kram
Ninni

Norrfrids Eija sa...

Sakta det växa fram! Ser mycket spännande ut allting och dörren nedan = kärlek!

amelie sa...

ååh så fint det kommer bli!
Ska bli riktigt kul att se resultatet!
Jag vill så gärna besöka din butik när du öppnat!
Ha en skön kväll! Kram Amelie

Tinas vita bo sa...

WOW!!! Vilken döläcker köpmansdisk!!
Ska bli kul att se den färdig..:)
Härligt att så smått kunna börja inreda...

Ha det gött
Kram Tina

Vardag och flärd sa...

Åh, vilken köpmansdisk!
Kram Eva

Tre Engler sa...

åååå.... for en utrolig flott disk dette var:) du er bare så utrolig flink og har utrolig mye flott, kreativ, nostalgisk og masse inspirasjon til oss alle:)
Her liker jeg meg veldig godt:)
Ha en god kveld og gleder meg til å se mer:)

Klem Merete

Änglarnas hus sa...

ALLT är så vackert i er ladan..det kommer utan tvekan att bli sveriges finaste butik!! Bara älskar pardörrarna!!

Kram sanne

Gabriella sa...

Åh vad spännande, det kommer bli jättefint tror jag=)

Team Åsgård sa...

Det var ingen dålig pjäs, häftigt! Och vilka jättefina dörrar:))
//Cicki

Johanna sa...

Man blir ju tokig så fint är det! Så supercool köpmansdisk!

Kram Johanna

Lövbacka sa...

Såååå fint det kommer bli! Ha det gott! Pernilla

Marthina, Holmbytorp sa...

En sån skulle man haft! Underbar. Min syrra har en liknande som hon nu målat vit och med svart blank färg på bänkskivan, blev jättefint. Kram, Marthina

Livet på Vestergård sa...

Så roligt det måste vara att ha kommit så långt att ni kan börja lyfta in grejer!
Härlig köpmansdisk du fått tag i.
Kram Kicki

G:a Affären sa...

Så härigt med köpmandisken och att den var så pass stor och med många lådor! Jag kan redan föreställa mig hur bra det blir fastän bara skelettet är på plats. Det här blir riktigt bra det Malin!
Kramar
Cia

Anonym sa...

Åhh så fint Malin!!

Ni kommer ju att få det såå mysigt där, vilka dörrar, whaoo..
Hade ni haft öppet hade jag kommit direkt;), vi ska mot smålandshållet imorgon..

Mys nu av allt fixande, det är ju halva nöjet det där med planering o drömmar..

Stor kram Marie :)

kråke sa...

Jag tror jag dör lite....ohhhh vad fint:)))) Och pardörrarna ska vi ju bara inte tala om....suck...:)))) Nä, nu vill jag komma och besöka er...snarast;)))

Kram fina och ha en fortsatt härlig vecka...jag följer med spänning:)))

kråke

linnea-maria sa...

Vilka fantastiska fynd du har gjort. köpmansdisken är ju underbar och dina pardörrar är så vackra. Vilket jobb ni har utfört! /Therese

gamla skolan sa...

Såå fint det kommer att bli Malin !! Köpmansdisken är kanonfin och pardörrarna helt fantastiska !!!!!!
Kramar // Susanne

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon ! :)

Sååå fint !
Det är den finaste butiken ! :)
Och dörrarna. Så fina !
Drömmer om såna. Kollade på snickerie firma men .

Ha en bra dag ! Kram på

Malin's Hus sa...

Hej o hå Malin! Superläckert! Det ser ut o bli kanon i den blivande butiken, dörrarna var även dom magiska. Må så gott! Kraaaaaaaaaaaaam Malin

Marit sa...

For en herlig og stor kjøpmannsdisk! Den kommer til å bli kjempefin!:)

20-talshuset sa...

Det kommer verkigen bli helt super! Dörrarna hade jag missat tidigare men såg dem nu och de är magiskt vackra! Keep going! Kram Anna