söndag 1 juli 2012

Vila.....


Nu har vi bestämt oss för att bara vara ett tag....
Golvet är färdigmålat i butiken & maskeringen är borta:))
Jag kommer även ta en paus från bloggen, ett par dagar en vecka eller mer....
Både kropp & själ behöver vila även om inte huvudet vill!!!


F har varit på läger sen tidigt i torsdags morse & snart kommer han hem...
Vi längtar så.... känns som han varit bort länge!!! Ser Ni hans koja som skymtar i trädet...
Numera är det inte ofta han klättrar upp för stegen.... 


 Hoppas Ni Alla får den Sommar Ni längtat efter....


Ser att jag passerat 800 följare...så kul:))
Välkomna!!!






25 kommentarer:

Dorota sa...

Grattis till 800 och några till !! Ha en trevlig dag. Dorota

Tinas vita bo sa...

Underbara bilder!!

Ja ta nu en välbehövlig paus, det är ni väl värda, efter allt jobb med ladan... :))

Önskar dig/er en underbar sommar
Kram Tina

Källeboda lantliv sa...

Hej kära du ...visst gör du rätt i en paus ...det kan du behöva ..även om jag kommer att sakna dina inlägg ..man behöver stanna upp ibland ..eller hur ...njut av din ledighet och vila nu ...kramar jeanette..

Sallys hus sa...

Hej hej Malin!

det gör du alldeles rätt i...
Ibland behöver man bestämma åt sig själv att man bara ska vara...;)
Underbara och somriga bilder och jag tycker de starkt representerar den sommar jag vill känna. Man börjar ju bli trött på detta omväxlande väder och rätt kalla temperaturer...
Men man kan ju passa på och bara vara.....;)
Underbara bilder även i förra inlägget. Sandra har sanenrligen ett underbart hem..;)
Kram o ha en fin ledighet nu..;)
Katarina

amelie sa...

ibland behöver man en paus!
tycker det är klokt av dig att ta det! Ha det så skönt och njut utav tiden! kram Amelie

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till dina 800.Ja ibland behöver man en paus.Ha nu en fin sommar så får jag se när du dyker upp igen.Ha det gött.Kramar Rita ♥

Adile's prosjekter sa...

Hei Malin! Du har en fantastisk flott blogg, og jeg følger utviklingen i låven og beundrer jobben dere gjør der. God sommer og god hvile:-)

Vardag och flärd sa...

Ta du en välbehövlig vila från bloggen! Jag har också svårt att hinna göra inlägg men tittar in till en del då och då!

Ha det fint!
Kram Eva

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej ta nu en välbehövlig vila,ni ha jobbat så fantastiskt.......man behöver ladda batterierna.o ett jättegrattis till över 800 följare

Hemma hos Märtha sa...

Hej Malin!
Gör du helt rätt i med tanke på hur ni har slitit med ladan och allt annat!
Önskar dig en riktigt fin sommar!
Kram
Anne-lie

Tre Engler sa...

Hei!
Ja, du fortjener en god pause nå:) håper du får hentet deg inn og kost deg masse:) ønsker deg noen herlige/rolige dager :)
Nydelige bilder som alltid og det lyst huset ditt er bare nydelig!
Så gleder jeg med til du er tilbake:)

Klem Merete

Creative Momone sa...

Hoppas du får en avkopplande ledighet, ladda och njut!
kram Nanne

Malin's Hus sa...

Vackra Vackra bilder! sommaren är underbar! och jag e tillbaka :)

KRAM

No34 sa...

Stort grattis till så många följare!!! Och ta Er välbehövliga vila! Vi väntar på Dig tills du kommer tillbaka med nya inlägg på bloggen, kram Kate.

Anonym sa...

Grattis och ha det skönt och vila nu,vi ses KramB

EM (elsamarianne) sa...

Grattis till så många följare. Säkert flera på Bloglovi´n också...
Ha nu en välförtjänt vila och välkommen tillbaks när du känner dig redo.
kram elsamarianne

Anonym sa...

Det gör du rätt i!!

Bra att lyssna på sitt hjärta ibland.. Vi finns här när du kommer tillbaks..(längtar redan;)

Lev! Må! Njut!

Stor SommarKram Marie

Frida sa...

Härliga sommarbilder, önskar dig en skön vila och en underbar sommar!

linnea-maria sa...

Ha en riktigt skön bloggvila och njut av det fina vädret som verkar komma nu :) Kram /Therese

Sara sa...

Hej vännen!
Hur gick det med disken? tyckte du om den?
Jag är mitt uppe i alla flyttkartonger nu men det känns ändå ganska ok...Har hittat en nyrenoverad jättefin liten vindsvårning om jag nog ska flytta in i och det känns ganska ok ändå trots allt runt omkring...
Vill även passa på att tipsa dig om min lilla tävling som jag har nu, du kan vinna en vit söt brandsläckare =)
Hoppas att du får en trevlig dag!
Kramar ifrån mig

kråke sa...

Ha det underbart och njut nu så syns vi när du är tillbaka;))

Härliga somriga bilder:)))

kram kråke

Anonym sa...

Se till att ha det riktigt härligt, det kan du behöva efter allt jobb! Längtar efter min semester nu, har en och en halv vecka kvar...
Hälsa J o F och gratta F i förskott��
Kram Ullen❤❤❤

Clary sa...

Rutiga golvet är såååå fint förstår att ni haft mycket jobb , skulle vilja ha ett själv här hemma , men vi drar oss för allt arbete eller rättare sagt all tid det tar ... Vila och koppla av och njut av golvet ... Kram farmorannasarv

Velkommen hos indretning med farver. sa...

Ønsker dig og din familie en skøn sommer og glæder mig til at du er tilbage.

Skønne billeder:-)

Knus Susi

Marianne sa...

Grattis till 800 följare!
Ha en härlig semester och bloggpause:)
Marianne