onsdag 1 augusti 2012

3 Fantastiska År....:))



I dag är det 3 år sedan jag började blogga:))
Himmel vad fort tiden går & vad kul det har varit så jag tror att jag fortsätter ett tag till.....
Besöksräknaren närmar sig otroliga 500 000 & jag får nypa mig i armen för att förstå hur många som kikar in här hos mig....Bloggen vore ingenting utan Er:))
Därför ska jag fira mina 3 år med en utlottning som jag ska fundera ut vad tills räknaren har passerat den magiska gränsen.....Vilket inte dröjer så länge eftersom Ni är så flitiga!!!






Lite sommarbilder bara för Er:))
Nu ska jag fortsätta putsa rutorna på mina pardörrar så ses vi snart igen....

Ha det bäst:))







25 kommentarer:

Sallys hus sa...

Å grattis fina du!

Vilka fina bilder du bjuder på.
Riktig sommar. Eftersom vi inte blivit så bortskämda med riktig sommar i år får vi njuta av fina bilder i stället och hoppas att det blir bättre nästa år för visst känns det som om sommaren är över?
Jag fick sätta på värmen i bilen i morse....inte klokt
Så fint du pimpade stolen också..;)
Kram o ha en fin kväll..;)
Kram Katarina

Hulda sa...

Skjønne bilder! Så vakre mugger og sifon, og møbler, så klart. :) Grattis med jubileum. :) Selv har jeg blogget i 6 år.

kråke sa...

Underbara bilder och grattis fining till dina tre år!!:))

Bamsekramen lina

kråke sa...

Alltså även kallad kråke hihi;))

EMs Bloppis sa...

Grattis till den otroliga siffran besökare. Men jag förstår dom...
Mitt bloggande har hållit på i två år nu. Tiden på gården är snart slut, efter över tjugo år, men nåt annat roligt väntar istället.
Men jag kikar såklart in hos mina bloggisfavvor ändå.
kram elsamarianne

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Hej vilka sköna bilder. Stolarna är verkligen jättefina.

Näe vad vore en blogg utan läsare!

Ser fram emot tävlingen :)

Kram Caroline

Rosa i huset i vitt sa...

Du har ju en härlig blogg som man gärna kikar in i

Kram Rosa

Ljuva Magnolia sa...

Grattis!
Ja man blir ju INTE förvånad över att så många kikar in hos dig :)
Kul med utlottning!

Kram Catta

Sabelhagens Olivlund sa...

Stort grattis på 3-års dagen. Jag läser alltid din fina blogg.
Ha det gott.
Kram Maria

Tre Engler sa...

Gratulerer med 3 år som blogger:) og med så mange lesere er jo fantastisk:)
Du har en utrolig vakker blogg og jeg elsker å les den hver dag:)
For noen skjønne bilder du viser, bare nydelig:)
Ha en herlig kveld

Klem Merete

Stolpås Gård sa...

Vilken fin blogg! Och ett stort grattis till tre års firandet.
Dörrarna är ju helt underbara...stolen lika så! Samma färg tror jag.
Ha det gott,
Sussi på Stolpås

Adile's prosjekter sa...

Gratulerer med fine tall:-) Bildene dine er alltid så fiine, og motivene også såklart! Drømmer meg helt bort, og gleder meg til hver gang du legger ut et nytt blogginnlegg:-) Nyt kvelden:-))

Marthina, Holmbytorp sa...

Grattiskram till dig och din fina blogg! Marthina

Tinas vita bo sa...

ÅÅhh så ljuvliga bilder!!!

Grattis till dina 3 år och till din många besökare, vilket inte överraskar mig... :)

Kram Tina

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Grattis på 3-årsdagen !!! Vilken tur för oss att du tänker fortsätta !! Underbara sommarbilder !

Kram från mej till dej !

Team Åsgård sa...

Grattis! Fina sommarbilder:)
Ha det så bra på födelsedagen!
//Cicki

Annica-Hilmas hus sa...

Grattis till dina 3 år!
Tack for en härlig blogg!

Kram Annica

Hanna sa...

Det är klart att du har många besökare med en så fin fantastisk blogg.
Kram
Hanna

Frida sa...

Grattis till dina tre bloggår! Och tack för vackra bilder!
Kram Frida

Im Spiegel sa...

pretty, pretty pictures!

Kavallinskan sa...

Jättefin blogg har du! Grattis till dina tre år!

Vida sa...

grattis till treåringen;) himmel vad tiden går fort och himmel vad massa inspiration jag får av att titta in hos dej;)

tack för finfina bilder

Vidavidsymaskinenkram

Lantliv på Holm sa...

Hej Malin!!! SÅÅÅÅ längesedan jag var hos dej men jag kom och tänka på er i morse av någon anledning och kom på att jag MÅSTE in o kolla hur det går för er med butiken? Ser så fint ut i ladan - när planerar ni att öppna? Jag har också snart befunnit mej 3 år i bloggvärlden - tänka va tiden springer samtidigt som det känns som jag alltid bloggat. Och tänk när vi började då va din Philip o min Alice bloggvänner :) På dem kan man i alla fall se att det gått 3 år...fortfarande flitig bloggare men inte riktigt samma...liiite mera tonåring:) Ha det gott Malin och lycka till med allt. Kramar från Holm!!!

Prinsessorna på Bellevue sa...

Vilken vacker blogg och vackra bilder!
Dörrarna var såå fiiina! VILL OCKSÅ HA!

Ha en bra dag!
Stor kram

G:a Affären sa...

Grattis Malin till dina tre år!

Att det varit en halv miljon besökare på fina din blogg kan jag förstå, eller kan jag det!? Jisses det är många det! Jag förstår att väldigt många gillar din blogg och det gör jag också, väldigt mycket!

Så vackra sommarbilder du visar också.

Kramar
Cia