fredag 24 augusti 2012

Finally Friday......



Fredag eftermiddag & jag befinner mig Ladan.....
Denna veckan har varit så lång & jag är såååååååå seg:((
Det känns som jag aldrig kommer bli klar, jag vet att det inte spelar någon roll....
Men det märkliga är att nu när det roliga har börjat har jag helt enkelt blivit galet trött.....
(träbiten ska inte ligga kvar under badkaret;))


Det känns tufft när huvudet vill & kroppen inte riktigt är med....
Men det går över snart......:))))
Allt har sin tid.....När jag är redo öppnar vi, Förr Eller Senare!!!!
Ha en Mysig Helg Alla Bloggisar...

Kram M



21 kommentarer:

Tre Engler sa...

Hei vennen:)
Høres ut som du trenger virkelig å bare slappe av og nyte litt:)
Vi er nå sånn en gang innstilt at kroppen sier i fra når det er nok og godt er det!
Bare kos deg masse i helgen og hent deg inn igjen:)

Nydelige bilder som alltid:)

Ønsker deg en herlig helg

Klem Merete

Susanne sa...

Super fin blog! Skønne billeder

Lilla Blanka sa...

Hej fina Malin!

Härliga bilder som får mitt hjärta att le :))

Ha en jättefin helg!
Kraaaam
Mia

jona sa...

Lugn och fin hjärtat! Det är så vackert och det blir precis när det ska, så är det bara!
Låt kroppen bestämma en stund och se, allting faller på plats.
Jag ser så framemot att strosa runt i din dröm, när det än blir!

Jag ger dig styrkekram och massa fina tankar...

//Goa

lisashus sa...

Det är väl så typiskt - när det närmar sej känner man inte sina begränsningar!
Vilken jättefint badkar och OJ, så fint allt blir!
Hoppas att du får vila lite i helgen!
Kram
Lisa

Annica-Hilmas hus sa...

Fina du!
Lyssna på kroppen o ta lite paus!
Det tar inte lång tid innan du är igång igen, det är jag säker på!

Var rädd om dig vännen!
Kram Annica

mormorMärtas sa...

Det kommer bli en underbar butik hos dej!
Om det tar lite längre tid spelar ju ingen roll...
Ta hand om dej och gör nåt som du tycker om i helgen♥

Kram Annika

kråke sa...

Goaste Malin! Varje gång jag går in här får dina bilder, din lada mig att tappa andan:)) Det är en dröm och tänk att du kommer få uppleva den!!:)) Så vad gör en dag eller två? Njut du fina och kreativa och se det du redan åstadkommit:))

Stora kramen till dig och ha en underbar helg!!:))

Kråke

Geli sa...

I love your blog! Have a nice weekend!

Vita Hemligheter sa...

Önskar dig en fin fredag och en skön helg:)
Kram Emma

Blanca sa...

¡Descansa!¡Feliz fin de semana!

Anonym sa...

Malin Malin..

Vila nu o lyssna på din kropp!! Tänk som ni fixat o jobbat med er lada.. Samla lite nya krafter o sen ska du se att det går som en dans.. Vi är rädda om dej!:)

Det kommer att bli sååå fint o vi kan nog vänta hur läänge som helst på slutresultatet, man är så nöjd med dina vackra bilder sålänge..

Ta nu o njut av helgen!

Kram kram Marie :)

Ett Vitare Hem sa...

Ibland lägger man så mycket energi på något ch när det närmar sig målet är det som om musten går ur en....
Ha en fin helg!
Kram/Lena

Vida sa...

vi väntar så gärna så låt det ta den tid det tar;) det viktigaste är att du mår bra under resans gång..ta hand om dej i helgen och bara va;))

Vidavillgestorvarmkram

Helena, The Swenglish Home sa...

Kära, rara Malin,

Nu var det evigheters evigheter sedan jag lämnade en hälsning. En lång semesterledighet och väääldigt lite tid vid datorn har gjort mig mer an vanligt "hemlig"... :-) Dock har jag hela tiden "hängt med" lite i bakgrunden och nyfiket följt er väg mot vad som kommer att bli en alldeles fantastisk gårdsbutik!

Det låter som om du har all anledning att försöka finna lite tid för vila, och jag hoppas din energi återvänder snart. Ni verkar dock ha en klok filosofi i att det får ta den tid det tar, och det kommer att bli SÅ bra!

Varma kramar från en svengelsk bloggsyster som tänker på dig och er och följer er i tankarna även om jag inte alltid lämnar spår här på bloggen,
Helena

Ashley sa...

Gorgeous photos! Xo, Ashley

katha´s kortmakeri sa...

Allt har sin tid. Glöm inte att njuta av livet.
Varma Kramar Katha

G:a Affären sa...

Även om kreativitet är positivt så tar det energi. Du verkar aldrig göra något halvhjärtat när det gäller det estetiska, så din trötthet är fullt förståelig Malin.

Hoppas du får en vilsam helg!

Skickar dig en varm styrkekram
Cia

gamla skolan sa...

Åh !! Så läckert det ser ut !!!
Kramar // Susanne

LantlivsAnette sa...

Nämen himmel såå fint..väggarna med fönster..också badkaret..ohh...
Höst tröttheten har nåt mig också, är helt slut på kvällarna..måste nog äta vitaminer eller nåt..
Kraaam Anette

Ester sa...

Vad roligt att du hittat till mig! Du har en underbart vacker blogg. Först och främst var rädd om dig och lyssna på kroppen, den har en fantastisk förmåga att vägleda oss genom livet.

Stor kram!
Ester