lördag 18 augusti 2012

Funderingar på en Lördag......:)))



Vad jag funderar nu....Oj, oj, oj......
På färgval, inredning, vilka möbler jag ska måla vilka som ska få vara....
Jag vet inte vad det är med mig, jag ältar allt flera gånger innan jag tar till penseln numera!!!
Får helt enkelt lita på magkänslan.....:)))


 I torsdagskväll var vi i grannbyn när Thomas Di Leva inledde årets Musikfestival!!!
Positiv & Glad är bara förnamnet på denna unika artist....:))

Kommer Ni ihåg Dan Reed Network?? De var riktigt stora på 80-90 talet....
Numera är Dan soloartist han gjorde helt gaaaaaalet stort intryck på mig:)))
Vilken gitarrist, vilken röst.....Vilken charm;)))
Inte blir det ju sämre av att det är som att ha artisterna hemma i vardagsrummet....
Klicka Här för att se Dans video Closer....Love it:)))))
See You!!!







11 kommentarer:

Hulda sa...

herlig den grønne lampa. Nydelige kontraster mellom bjelker og gulv.

Claras Lantliv sa...

Åh, Thomas Di Leva är ju så bra!! :)
Kramar Clara

Tinis vita hem sa...

Så charmig din butik kommer att bli :)
Ha en fin fortsättning på helgen!
kram Tini

Annica-Hilmas hus sa...

Magkänslan är ett säkert kort att gå på!
Förstår att det är mycket funderingar!

Ha en fin lördagkväll!


Kram Annica

Sallys hus sa...

Hej hej!

Å det blir så galet fint i butiken..;) Så kul att få följa!

va kul med musikfestival..;)
Kram Katarina

Hanna sa...

kommer att bli jätte fint.
kram
Hanna

Hem & Drömmar sa...

Din butik kommer bli helt otroligt charmig och personlig. Tycker helt klart du ska förlita dig på magkänslan.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Villa Björkenäs Backen sa...

God natt !

Butiken kommer bli kanon !
Lita på din magkännsla ! :)
Du kan det .

Kram

Anonym sa...

Lita på magkänslan och lycka till med allt! Om jag minns rätt så var jag och lyssnade på Dan R N på 80-talet....eller så blandar jag ihop....många konserter på den tiden. U2, Simple Minds, Spandau Ballet, Midnight Oil, INXS m fl. Ska genast lyssna på låten i alla fall :) Hälsn från Tintin

Home Bohemia sa...

Magkänslan brukar vara det bästa sättet:)) Det skulle vara kul att komma och se din butik "live" någon gång:)) Ser fram din lottdragning!! Fast jag har aldrig tur i lotterier...utan i kärlek istället...hihi...ha en fin söndag/Maria

Tre Engler sa...

Butikken din blir bare helt fantastisk:) alt er bare så vakkert og akkurat meg, så gleder meg til å se ferdig:)

Klem Merete