lördag 25 augusti 2012

Little Vintage & Norrfrids Gårdsbutik....:))




Tack För Alla Era söta Hälsningar igår:))

Vet Ni idag öppnar 2 av mina Bloggvänner sina butiker!!! Iiiiiiiiihhhhh....
De har gjort verklighet av sina drömmar....
Ulrika bor i Helsingör, Klicka Här för att komma till Little Vintage!!!



Även NorrfridsEija slår upp portarna till sin källare....Norrfrids Gårdsbutik....
Klicka Här för att läsa mera!!!
Nu bor jag ju en bit ifrån, men så fort jag har möjlighet kommer jag definitivt göra ett besök.....
Lycka Till Tjejer:))))

Kram M



8 kommentarer:

Amanda sa...

Åh, tänk om man skulle våga öppna en egen butik. Vad modigt! Håller tummarna för att det går bra för dem :)

Jag håller också mina tummar för att du följer över till min nya blogg!
Kram

Hanna sa...

Åh så otroligt fint.
kram
Hanna

Sallys hus sa...

å så mysigt med nya butiker..;)

men du glimten i förra inlägget!
Flämt!! det blir ju så galet fint!

Ta hand om dig o vila lite!
kram Katarina

Frida sa...

Så mycket fint, hoppas det går bra för dem.
Kram Frida

Tre Engler sa...

Så kjempe kos med egne butikker:) og for noen herlige bilder og masse flotte varer:)
Skulle så gjerne bodd nærmere for å kunne ta en tur innom!
Likte så utrolig godt de lysestaker:)

Fortsatt herlig kveld

Klem Merete

Mor Inger`s hus sa...

Så mye fine varer. Og gratulerer til de to nye kremmerne :)

:) Inger

Norrfrids Eija sa...

Men vad roligt Malin att bli uppmärksammad hos dej, och så fantastiskt roligt det skulle vara om ni kunde titta in någon gång...nu vet ju du att Norrfrid inte ligger högre upp än halvvägs i Sverige ;).
Och du, så fort du slår upp portarna kommer det bli en livsnjutarresa till Småland också!
Ha det gott,
Eija

Jessica sa...

Åh vilken fin fin blogg du har och vad roligt att följa dig på din resa. Jag har precis startat min egen blogg och resa, det var så jag hittade till din blogg.