onsdag 29 augusti 2012

Rörigt.....



I lördags köpte jag "kryssbollar" till krukorna på grindstolparna....
Jag har fortfarande inte planterat dom, det är så typiskt mig...:))
Jag kommer hela tiden på att det är något annat jag måste göra, så då målar jag lite där tills jag kommer på att jag borde nog hänga upp tvätten...så ringer det & när jag lägger på har jag ingen aning om vad jag gjorde innan jag svarade...för medan jag babblar i telefonen har jag varit ute & hämtat posten...o.s.v
Så där ser mina & jag tror mååååånga andras dagar ut....:))
Inte konstigt att jag aldrig kommer bli färdig i Ladan!!!


Nu ska jag iaf fixa middag om det inte är något annat jag kommer på innan jag hunnit börja...
Himmel vad rörigt det blev idag....:))
Kanske är värmen, det är galet varmt.....!!!
See you...







13 kommentarer:

lisashus sa...

Jodå, jag känner allt igen mej! Det är så typiskt också när man är lite stressad och har mycket omkring sej!

Hoppas att middagen blev lyckad - annars kan du få ett recept av mej som jag nyss la ut!:)
Lisa

Home Bohemia sa...

Jag jobbar mycket och älskar mina få lediga vardagar när jag är helt för mig själv...har så mycket som ska fixas och listan är lång!! Av någon konstig anledning blir inte ens hälften gjort...såå visst känner jag igen mig. Fast det är allt bra mysigt ändå att lulla på i sin egen lunk..kram Maria

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Låter ytterst bekant !!!!!!

Kraaam Anette

Syster vit sa...

Haha jag känner igen mig såå. Skönt att det finns fler av min sort ;). Go färg på kryssen.
Kram Liselott

Lyckoslanten sa...

Jaså är det varmt hos dig? Men oberoende av om det är varmt eller svalt har man flera saker på gång och då kan det bli rörigt, men bra i slutändan. ♥

Vardag och flärd sa...

Trodde jag var ensam om att vara en virrpanna, skönt att jag är i gott sällskap!
Kram Eva

kråke sa...

hihi...tror bestämt att jag känner igen mig:)))) Vilka härliga kryssbollar, ljuvlig färg:))

Ha en fortsatt skön vecka going:))

kram kråke

Anonym sa...

Fniss..:))

Ja, tur man inte är ensam om detta.. Min man brukar bli såå trött på mej, typ, när jag ska berätta något och huxflux har jag börjat tänka på något annat i huvudet och vips så rör jag ihop allt o han bara suckar..
Att-göra-listor är verkligen min räddnining i vardagen..
Hoppas du fick något gjort idag!
Kram Marie ;)

Tre Engler sa...

Håper du hadde en god middag:)
Nydelige blomster, vakker farge:)

Sov godt
Klem Merete

G:a Affären sa...

Här fnissas det igenkännade! Jag tror vi vill för mycket och så blir det som det blir...men bra blir det. I alla fall vissa delar.
Det är roligare att fota än att plantera, eller hur?
Så vackra bilder!

Kramar
Cia

Blan betong och gammeldags pioner sa...

hahahaha härligt du e inte ensam jag lovar!!!!!!!!!!!! Underbara bilder kram från Maja

Anonym sa...

Haha, ja det är skönt att höra att det är fler som är som jag :-) Känner igen mig precis.
Härliga kryssbollar :-)
Marita i Björkhagen

CA sa...

Hallåj Malin!
Du är en förebild och inspiration för mej. Jag gör precis som du, effektivt kaos?
Tror inte din butik blir klar någonsin, inte helt och statiskt i allafall. Den är ett levand projekt och en livsstil för dej därför är den unik!