torsdagen den 13:e september 2012

Dags att stämpla in....:))



Halli Hallå:))
Kolla in min fina riktigt gamla skolåda från Ecco, som jag fått av Vännina B!!! Love it...:))
Den passar bra idag när det är dags att stämpla in med Höstens första tema i Fabriken!!!
Hall står på schemat...Vi har en Glasveranda som funkar som entrè....
Något jag är galet glad för.....


Lampan som ligger på bordet ska ersätta den vackra i taket....
Hmm...Vissa saker bli liksom aldrig tid till...:))
Golvet ska bytas om jag får bestämma, helst nu!!!
Men eftersom vi tillbringar all tid i Ladan är det ingen idè att påminna om detta....


Jack har stenkoll på ALLT...;))
Skoförvaring i en gammal trälåda....


En rejäl hylla att lägga sina pinaler på är ju bra...:))


I somras såg det ut så här....
Skönt att sätta sig när man ska knyta skorna.....;))
Kika in i Fabriken HÄR & inspireras av massor med hallar i olika stilar....
Känner att jag behöver det, skulle vilja ändra helt & hållet just nu!!!
Ha det gott!!!

Kram M



21 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Jättesnyggt har du i hallen, riktigt inspirerande :)
Ha en fin kväll!
kram Tini

Mys på Stommen sa...

Ser riktigt höstigt och mysigt ut :)

en matsked grejer sa...

Jättefint! Vilken dröm att ha en glasveranda som entré! Har en likadan plåtskolåda som jag haft sedan jag var tonåring :)
/Cecilia

Rosa i huset i vitt sa...

Jättemysig hall
Kram Rosa

Hulda sa...

Så fint å få se bilder fra hallen. Likte godt hylla du har der, mye fint på den. :)

Geli sa...

Hej Malin, the photo with your dog is sooooo sweet... Have a nice evening, Geli

Gabriella sa...

Åh så fint det ser ut, vilken hall! Underbar!

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej.
Er hall är grymt fin!! Paketera gärna om så bara lite av ert ljus och skicka över till min mörka hall.

Trevlig helg!
Monica

Clary sa...

DRÖMHALL ..... Känns personlig :) kram farmorannasarv

Hemma hos Märtha sa...

Jättemysig hall! Visst är det praktist att kunna sitta ner och ta på skorna..:-)
Kram
Anne-Lie

Anonym sa...

Ljuvlig hall, lampa, paraply, hund, fönster, skolåda, filtar, utsikt, m.m....

Ha en mysig helg
Kram Marie

Tre Engler sa...

Utrolig flott gang du har:)
Klem Merete

LOPPISLIV sa...

Så himla fint du har det där i din hall. Vet du, jag har liknande terracotta färgat klinkergolv i vår hall, och jag vill också byta ut det mot något i sand eller grått istället...maken muttrar och låtsas inte höra varje gång jag för det på tal...fniss :-) Men när jag ser dina bilder tycker jag det ser jättefint ut !!! Visst är det konstigt att man ser det som på nytt hemma hos någon annan...märkligt fenomen :-))

Kraaaam Paula

Vida sa...

härlig hall och vilken fin lampa som ska upp i taket;)) ser så läcker och inbjudande ut;)

Vidahärligahöstkram

Anonym sa...

såååå mysigt du har det.kram opploellan

Designe sa...

Underbar låda och sååå snygga skor! visst är de lite rosa? så himla snyggt i din hall och snygga foton! Inspirerande! Ha en fin helg! Kram :)

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fint du har det. Ha en mysig fredag kväll/Theres

Ardisia sa...

Hej malin!

Vacker verandan är! Varför har jag inte tänkt att ha våran veranda som en hall.. Hmm ja kanske eför att den inte är isolerad & man vill ju inte ta på sig frusna skor på vintern.. Tack för hallinspirationen iallafall. Så fint!
KRAM
Mia

Tinas vita bo sa...

Underbar hall!!
Ser sååå inbjudande ut... :))

Bara älskar din fåtölj!! :0)

Ha en fin helg
Kram Tina

lisashus sa...

En glasveranda är nog min högsta dröm! Tänk, att ha en sån!
Så vacker din är och ja - vissa saker blir liksom inte av och ni verkar ju ha fullt upp i Ladan! Undra på det - vilket projekt, men fint blir det ju!

Praktiskt med skorna i en låda.
Ha en fin fredagskväll!
Kram
Lisa

G:a Affären sa...

Först trodde jag du menade lampan som häger över bordet och jag blev mer än orolig, för den tycker jag så himla fin. Men nu förstår jag!
Din hall/entré är ju alldeles speciell och så fin, vilket välkomnande!
Jag gissar att du också har en massa nosavtryck på vissa "håll utkik fönster", men vad gör det!

Kramar
Cia