måndag 17 september 2012

Det här med att vara nöjd....



Så var det måndag igen.....
När jag kom hem idag roade jag mig med att pimpa lite i "badrummet"....:))
Plåtarna är uppe...är jag nöjd??? Njaaaeee....


Nu funderar jag på om vi inte skulle klä hela väggen som badkaret står mot....
Får låta det gå några dagar innan jag bestämmer mig;))


Badkaret har stått i vårt kokhus....


 Fick för mig att det skulle ju vara bra med en liten hylla över karet...
Kollade lite i min fönstersamling & hittade ett som passar precis..:))
Ibland ska man ha tur!!!


När J satte upp väggen tyckte jag hyllan var såååååå bred....hmmm...
Det får inte plats några större pinaler!
Plåten löper längs hela hyllan & det blev bra iaf....;))


Vi sparade alla mathoarna som kossorna haft....
Ett Olivträd får bo i en.....:))

Många bilder idag, hoppas Ni är kvar!!
Nu ska jag ut & måla ett par speglar sen är det dags för min Kvinnocirkel....
Det är så mysigt:))
See You!!!

Kram M



34 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Så fint Malin. Hm...svårt med det där med plåten. Ska bli spännande att se vad du väljer.
Sköt om dig
Kram Agneta

Annelie sa...

Ojojoj,va läckert,snyggt,mysigt,häääärligt..;)))
KRAAAM/Annelie

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

WohoooW!
Kan det bli bättre?!

Klem Anna

Malin`s Diner sa...

Det blir ju sååå bra, vilket ställe! Hoppas jag har vägarna förbi någon gång.

Kram Malin

LantlivsAnette sa...

Nämen jisses såååå fint alltså !!
Jag skulle nog klä hela väggen i plåt, det skulle vara jättefint..
Kraaam Anette

Mys på Stommen sa...

Åååh så fint det blir ! Badkaret är fantastiskt :) Plåten bakom ser jättebra ut när den är så liten, men det skulle säkert bli lika fint att klä hela väggen... Förstår att det är svårt :) Ha en fin dag /Mys

bakom berget sa...

Såå snyggt att man bara dööör ju!
Vilken bra ide att ha olivträdet i hon där.
Jag önskar att jag får vägarna förbi någon gång.

Ha det gott!
Kram Åsa.

bakom berget sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Blan betong och gammeldags pioner sa...

så underbart ruffligt härligt...man blir bara glad o inspirerad!!!! Hahaha drömde om dig o din butik härom natten....jag gick o botaniserade bland alla fina saker du hade i butiken....sen hittade jag MIN dörr uppe på din ladgårds vind.....visst kan man få till det i bland! Ha en fin fortsatt vecka kram från Maja

Designe sa...

Men du, det blev ju supersnyggt! Verkligen! Jaa du, det blev fint med plåten så där och kanske du skulle ha hela väggen! Superfint!
Kram

Hus Inspiration Inredning sa...

Jätet fint med plåten, jag tycker det var fint att "bara" ha en liten bit.
Bra Inspiration. Och oj vilket tur du hade med fönstret. Jätte bra ide!

Vardag och flärd sa...

Suck suck!
Jag tycker inte du ska ha större plåt, förr klädde man ju bara väggen just där det behövdes.
Kram Eva

Lena sa...

Superfint....
Synd bara att den här butiken blir för långt bort, från där jag bor...

Kram Lena

Geli sa...

Hej Malin, you have a very beautiful bathroom ... Geli

Anonym sa...

Var får du alla ideer ifrån??? Kram Lopploellan/HERREGUD VAD SNYGGT O MYSIGT!!!

Tre Engler sa...

NYDELIG Malin:)
Du er bare så flink og jeg nyter hvert bilde fra deg:)
Dette er jo bare drømmen for andre:)
Koser meg med masse bilder:)

Klem Merete

Gabriella sa...

Men oj så fint! Vilken härlig kreativitet du har=)

Anonym sa...

Om vi är kvar???..

Oj oj, dina inlägg skulle kunde vara hur låånga som helst.. Kan nog sitta hela kvällen o kolla på dina vackra bilder o all din kreativitet.. Sååå fint!!!

Kram på dej / Marie :)

kråke sa...

weeeeeeehhhhh, så vackert!!!:))) Jag längtar såååå:)))))

Kram going:)

kråke

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Men du så fint! Fundera lite du äten om du kan vara toknöjd redan nu! Kram!

Kardemumma sa...

Hej!
Olivträdet satt där den skulle!
Jättefint tycker jag.

Anonym sa...

HERREGUD vad du fått till det mysigt!Vilken WOW-faktor.Kram Lopploellan

Vida sa...

du kan vara jättenöjd och hoppa jämfotta tycker jag...allt blev ju så bra ihop och väggplåten är ju bara sååååmitt i prick;))

Vidashoppingturkram

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
Så otroligt läckert det är!!

Jag skulle älska att ha plåt i mitt badrum!! Supersnyggt.

Kram Monica

jona sa...

HELA VÄGGEN! BLIR UNDERBART!

Ska maila dig sen..:)

Puss...

Johanna sa...

Vilka fina idéer!
Fönstret,olivträdsplantering & plåten :-)
Mera plåt tror jag blir fint!
varm hälsn J

Tinas vita bo sa...

URLÄCKERT!!!!!!
Jag skulle nog klä hela väggen med plåt... :)
Vad härligt att ni bevarat kotrågen, det ger det där lilla extra... :)

Det hela ser bara såååå coolt ut!!
Bugar mig för din kreativitet... :)

Ha en fin vecka
Kram Tina

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Så himla bra det blir Malin!! Kanon snyggt :) ska bli så roligt att besöka dig i din fina butik! :) Kram Tilda

gamla skolan sa...

Åhhhhhh ! Så läckert !!! Ni har verkligen lyckats !
Vill bara se mer !!!!!!
Kramar // Susanne

Rosa i huset i vitt sa...

Så läckert ..blir nog jättebra med plåt på hela väggen
Kram Rosa

LissasVita sa...

Väldigt vackert!! Kramen Lisbeth

mormorMärtas sa...

Vad fiiint!!!
Plåten var ju perfekt där och vad mysigt du har gjort det!
Badkaret var ju härligt...

Kram Annika

blockethuset sa...

Milda Matilda, jösses amalia...det här var grymt!Kotrågen o plåten..kanon!

G:a Affären sa...

Yeas! Det är och blir helt rätt Malin, så jäkla läckert! Mera plåt ger nog en mer tydlig effekt, det får inte vara blygsamt. Fönstret på badkaret är också så läckert, härlig idé! Det är nu det riktigt roliga är igång i Ladan tycker jag.

Kramar
Cia