måndag 24 september 2012

Galet vackra Mor Ágústas Garage.....



Vi har haft en superhelg på Lalandia & laddat batterierna...:)))
På vägen hem stannade vi hos Goa & njöt.....
I ett fd bussgarage har hon skapat den allra vackraste av världar....
Många undrar var jag får min inspiration ifrån här har Ni svaret...:))
 Goa är min absoluta favorit.....
Hon har det där extra extra som vi alla drömmer om....Som är få förunnat....


Det blev en hel del prat om vår blivande Butik...;))
Njut nu av dessa bilder......
Jag kan titta på dem hur många gånger som helst!!!












Idag är det min dag & två presenter fick följa med hem:))
Vad det blev visar jag en annan dag....
Klicka Här för att komma till Goas Blogg Hvítur Lakkrís!!!





37 kommentarer:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Vilken miljö!!!! Såå vackra bilder, förstår att du blir inspirerad! Vem skulle inte bli det... vill ju flytta dit bums!

Kram
Petronella

Anonym sa...

Grattis igen! Ha en bra kväll på jobbet. Kram Anna

Tre Engler sa...

Wow....er det virkelig mulig å ha en sånn vakker butikk?????
Dette må jo bare være drømmen:)
Hadde enda min lille butikk sett sånn ut:)
DRØM......
Gleder meg til å se din ferdig:)
Ønsker meg alt her.......
Nydelige bilder

Fortsatt herlig dag
Klem Merete

Johanna sa...

Grattis! Hoppas att du får en fin dag:)

Ja, den underbara butiken kan man drömma sig bort i:)

Kram Johanna

Marthina, Holmbytorp sa...

Älskar Guas butik (bor bara ett par kilometer därifrån!) och hon är en av de mest fantastiska människor jag någonsin träffat! Kram, Marthina

Livets Guldkorn sa...

Där skulle jag kunna gå omkring hur länge som helst och bara njuta av de vackra tingen och miljön!!
Väldigt inspirerande.
Tack för att jag fick följa med och för det fina tipset, kanske får man nåt tillfälle att göra ett besök där :)
Ha en fin höstdag
Ann-Louisekram

lisashus sa...

Åh, så vackert hon har det i sitt Garage! Man kan aldrig se sej mätt på bilderna därifrån! Så inspirerande det måste ha varit!
Lisa

LantlivsAnette sa...

Jaa du..det är en helt makalöst fin butik hon har !!
Vad spännande att få se vad du köpte..GRATTIS !!
Kraaam Anette

vita drömmar och svarta tassar sa...

Grattis!
Vilken underbar butik förstår du trivdes där...åh! så spännande tills du får din butik klar

Ha en bra vecka
kram wivi

SIMONA sa...

hi from italy.... i love ypour shop..really.....kisses
simona

blockethuset sa...

Vilken underbar butik..och vackra bilder..vilken inspiration..tänk om man fick bo där..bara en liten dag:)

mormorMärtas sa...

Ja, hon verkar ha det fantastiskt!!
Sån känsla...det kanske får bli nästa utflyktsmål!

Kram Annika

Anonym sa...

Hej och grattis vännen min,hoppas att du får en fin dag trots kvällsjobb,vilka bilder ,de är ju bara helt otroligt ställe,vilken avslutning på en helgresa kram B

jona sa...

Åh, du är så fin! TACK Malin, tusen gånger om ❤

Och återigen GRATTIS!..:)))

G:a Affären sa...

Grattis! Det verkar vara din födelsedag!
Jag förstår att du blev inspirerad i DEN butiken! Skönt också att få ladda batterierna och att bli inspirerad.

Då ser jag fram emot att få se dina presenter.

Kramar till dig fina!
Cia

Hanna sa...

Så otroligt mysiga och fina bilder.
Kram
HAnna

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh vilken dröm att få titta in till henne.
Ha en bra dag/Theres

Lyckoslanten sa...

Jag kan förstå att den miljön har inspirerat dig! Golvet, bl.a. Undrar vad du fick med dig därifrån? ♥

Geli sa...

Hej Malin, your shop is very beautiful. Best wishes!

Sallys hus sa...

Hallå där!
ja där är det galet fint..och stämningen och hela hon... Jag har aldrig känt mig så välkommen i nån butik som i den...hon är en underbar varelse..;)
Men du...så Galet fint det blir i DIN butik...älskar badrumshörnan...å så fint!
Kram Katarina

Frida sa...

Vilka fina bilder! Visst är Goas butik underbar, jag har varit där några gånger, förhoppningsvis blir det ett besök i höst med. Man blir alltid så varmt mottagen när man kommer dit. Det kan man leva på länge.
Kram Frida

Gabriella sa...

Wow vilken butik, så mycket underbart! Grattis till dig=)

kråke sa...

Åhh, har du varit hos Gua, underbart!:))) Grattis finaste Malin och ha en fortsatt härlig vecka:))

Största kramen...

kråke

Hej sa...

I Goas butik skulle jag vija bo ;)
/mia

toves sammensurium sa...

Hallelujah!!!You've been to heaven;)
Toveklem:)

Galleri Hönshuset sa...

vilken butik och härlig bild på er två =)

Margareta sa...

Tack för underbara bilder från denna fantastiska butik.Måste göra ett besök där....hoppas jag får till det.
Förstår att du inspireras i denna miljö.
Grattis i efterhand!!!Spännande att se vad du kom hem med...
Din kofta är så fin också.Är det årets kollektion tro?

Hoppas du har det bra!
Kram Margareta

Tinas vita bo sa...

Ja GRATTIS!!! :))

Och åååhhh så vackra bilder från Guas affär!!
Hoppas jag nångång får chansen att komma dit...
Det vore en dröm.. :))

Undrar vad du fick med dig... :)

Kram Tina

~ Ina ~ INASHOUSE sa...

Gudars skymning vilka fina bilder! Hur vackert som helst! :)

Kram Ina ♥

Clary sa...

Oj oj oj vilken butik ... Förstår att du får inspiration därifrån .... Ser ut som det skulle bli dyrt för mig att gå in där .... Många vill ha saker :))) kram farmorannasarv

Marianne sa...

Wow vilken underbar butik!

Vida sa...

stora grattiskramar fina du..och vilken lycka att få besöka Goa i hennes förtrollande värld;)) här finns inspiration för alla...

finfin bild på er;)

Vidaoxåfödd24sepkram

Livsnjutaren sa...

Vilket underbart bussgarage!:-) Jag skulle kunna flytta in där på stubberten, jag! Ser fram emot presentationen av det du fick tag i. Ha en riktigt fin dag.

vitapusselbitar sa...

woooooow! vilka bilder!
helt underbart, jag skulle kunna flytta dit direkt:)
ha en fin onssdag

bakom berget sa...

Ja, det är verkligen galet vackert. men jag är säker på att det kommer att bli lika fint och inspirerande i din butik.

Ha det gott!

Kram Åsa.

Alfa sa...

Skulle ønske jeg var der...:0)

Klem Alfa

Anonym sa...

[p]Acne suffers can also use the product to reduce the intensity of their condition . Diminished appearance of pores . With all benefits this helpful to eliminate fine lines and wrinkles . For all users, but especially those with skin conditions like acne, it is extremely important to make sure the brush kept clean at all times . clarisonic mia may be help you have a better skin
I really think this artifact, hateful closed . [url=http://www.clarisonicssale4u.com]clarisonic[/url] 3 . R e l a t e d a c c e s s o r i e s t h e C l a r i s o n i c M i a w a s h b r u s h

F o r s e n s i t i v e s k i n b r u s h h e a d

R e m o v e a c n e , a c n e b r u s h h e a d

D e e p p o r e c l e a n s i n g b r u s h h e a d ( o p t i o n a l D e e p P o r e )

F r a g i l e s k i n s p e c i a l b r u s h h e a d ( o p t i o n a l D e l i c a t e S k i n )

T h e n e u t r a l s k i n b r u s h h e a d ( S e l e c t N o r m a l S k i n )

C l a r i s o n i c P L U S s t r e n g t h e n e d v e r s i o n - s p e c i f i c e x t e n s i o n h a n d l e . There are many beauty brands touting their unique models, and the skin cleansing systems can be found to accommodate any budget.[/p][p][url=http://www.hotsaleclarisonicmia.com]clarisonic mia[/url] co . It is a good device to let your skin get the most out of your facial soap . This [url=http://www.clarisonicssale4u.com] clarisonic mia[/url] product comes with a magnetic charger which would need to be joined to the handle and can work for 20 minutes before requiring another charge . Clarisonic Skin Care System Review
It can be a method of cleansing that uses sonic technology that will very gently and completely removes the dirt and also oil and makeup within your skin's surface and clears your pores . Now day to remove skin dirt or oil various clarisonic skin cleansing products are available . E f f e c t i v e c l e a n s i n g r e q u i r e s y o u t o s t i m u l a t e t h e s k i n b y m o v i n g y o u r f i n g e r s [url=http://www.hotsaleclarisonicmia.com]clarisonic mia 2[/url] o n y o u r f a c e i n s m a l l c i r c l e s t o e n c o u r a g e t h e b l o o d t o t h e s u r f a c e a n d h e l p p u s h d i r t o u t . Promotional Suncamp . Chose only one speed Mia, mainly because it's the cheapest price, if bad idle not so unfortunate.[/p]