fredag 7 september 2012

Idag blandar jag....:))



Leeeeeeedig Fredag!!!
Jag är igång & blandar färg & målar mina pinaler i Ladan...
Det blir ju många inlägg härifrån nu... men det är liksom hela min värld.....:)))
Lycka är att få gå här ute & fixa lite....
Ibland får jag nästan lust att flytta ut hit, nästan iaf...;)))


Gillar Ni färgen??
Kan tyvärr inte ge Er exakta receptet....
Har blandat titan vit zink, bladgrön & lite pärlgrå i flera omgångar tills jag blev nöjd:))
Färgen är som vanligt Ottossons Linoljefärg!!
Alla möbler som ska säljas i butiken ska målas med linoljefärg....
Ha Er bästa fredag!!
Nu ska jag strax hämta sonen, sen blir det mer måla:)))

Kram M



20 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fint målar du .Kanonfin färg.Ja den gillade jag.Ha en mysig fredag.Kramar Rita ♥

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Så fint allting blir !!!

Trevlig helg...kraaam

Vida sa...

UNDERBART ;))

Vidakökplaneringkram

Johanna sa...

Den där färgen är snygg! Ja, nästa hem vi flyttar till så blir det linoljefärg på alla plankgolv;)

Ha en superduper helg!

Kram Johanna

Susanne sa...

Lycka till med allt pysslande..

The Secret Garden sa...

Klart att jag kan förstå ditt engagemang! :) Och jag blir sååå glad för din skull!!

//Boije

fröken knopp sa...

Underbart!!

Kikar in o önskar dig en underbar helg också!!

Varmaste Kramarna Elin

Geli sa...

Hej Malin, the colour of the table is a dream! I like it! Have a nice weekend! Geli

Lundagård sa...

Härlig färgnyans! De tär skoj att blanda färg och Ottossons är ju så skön att måla med.

G:a Affären sa...

Absolut, färgen är så fin. Sedan gillar jag färgen på dörren där bakom, den olivfärgade,
Jag ser gärna många fler inlägg härifrån, det är riktigt spännande att få vara med! Och jag förstår att du trivs.

Kramar
Cia

Hus Inspiration Inredning sa...

Vad fint! Kul att se hur allt tar form!!
Ha en bra helg!

Anonym sa...

vad rolilgt att få vara med o se när allt växer fram!Jättefina nyanser.Trevlig helg önskar Lopploellan dej !

Anonym sa...

Jättefin färg!!

Hoppas du får en lång, mysig helg med massor av fix..

Kram kram Marie

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Måste va roligt att greja och fixa där ute :)
Färgen är underbar och alldeles lagom.

Kram Caroline

Gabriella sa...

Det låter härligt! Och vilken underbar färg du fått till, så fin!

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej Malin! Så läckert det blir....dörren som skymtar i bakgrunden hade passat perfekt hos mig.....kanske finns den att köpa i butiken sen???? ha en fin helg kram från Maja

Mor Inger`s hus sa...

Den grønnfargen er kjempefin.

Så spennende at du bruker oljemaling på møblene.

God helg.
:) Inger

Tre Engler sa...

Fargen var på helt utrolig flott:)
Ha en strålende lørdag

Klem Merete

Hanna sa...

fint du gör.
Ha en fin helg!
kram
Hanna

Annaochlivet sa...

Men käre tid hur kan jag ha missat denna blogg? Sitter här och blir helt lycklig av inspiration:) Gjorde mig genast till följare! Ha en fin dag! Nu ska jag kika vidare hos dig! Kram från mig