söndag 9 september 2012

Igår blev jag....



Igår blev jag en erfarenhet rikare....:))
Efter en slitsam vecka gäspade jag mig hela vägen in till Kalmar ...& sprang Nattloppet!!
Har aldrig startat i ett lopp förut & tiden är väl inget att skryta med men jag sprang hela rundan (5.6 km....)
På drygt 35 minuter tog jag mig i mål, tillsammans med J:)) Det var riktigt kul....
Filip sprang på 24.25.....hm....
Nu ska jag definitivt bli bättre med löparskorna:))
Brukar ju mest promenera annars...Nog om det!!

Idag var allt som vanligt igen & jag har haft en pensel i ena handen...;))

Kram M




22 kommentarer:

diana sa...

Hej

Det var rigtig godt gået !!
Forsæt en god søndag !!
Kram Diana

Anonym sa...

Grattis o tiden var jättebra tyckte jag!!

Har också börjat springa så smått här(har bara oxå promenerat innan), tänk att en så enkel grej kan va så svårt att komma igång med o så gör det så gott.. Man mår ju så mycket bättre.. Tar med min minishettis ibland som dragplåster..
Vilket fint bord du står o målar!
Kram kram Marie :)

Min lantliga dröm sa...

Bra sprungit! Jag är så otroligt dålig på att springa, kanske för att jag tycker det är så tradigt, har aldrig lärt mig uppskatta det. Tar hellre en pensel i handen, där kan jag också finna ro :)

Ha det gott!
Kram Ulrika

Marianne Helstrup sa...

Spændende blog. Jeg glæder mig til at følge med her. 5,6 km på 35 er da virkelig rigtig flot. Tillykke.

Millas hem sa...

Här sitter jag och är imponerad!:)) Jag ska också börja! Vilken dag som helst nu alltså!:))) kraaam

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Härligt kämpat! Nu kommer du vilja springa fler!!! Heja heja! Kram!

No34 sa...

Jag njuter av att springa, det är min avkoppling. Jag nollställer hjärnan då..:)
Så flitig du är med penseln, duktiga du!!!
Kram kate

Vardag och flärd sa...

Grattis! Bra gjort!
Kram Eva

G:a Affären sa...

Inte dåligt att springa hela tiden, tyvärr blir det svårt att slå sonens tid...men han kan ju springa upp i träd också!
Härligt att du kunnat stå ute och målat, linoljefärg är ju inte helt luktfritt.

Ha de gott!
Kram /Cia

Tre Engler sa...

Så kjempe bra løpt:)
Løper selv mye, men tiden din var kjempe bra:)
Spennende å se ferdig det du holder på med:)
Fortsatt herlig kveld

Klem Merete

Hanna sa...

bra gjort.
Ha en fin söndagskväll.
kram
Hanna

Jenny sa...

Bra jobbat Malin!! Det var ingen dålig tid för att vara första loppet:)

Ha en trevlig kommande vecka,

Kraam Jenny

Vita små hjärtan sa...

Härligt! Energiknippe där.......
Kram Agnetha

Vida sa...

heja du..vilken dold talang;) ett maraton kanske nästa år;)

så härlig bild med målarpensel;)

Vidasommarigenveckakram

Fröken Grön sa...

Du är duktig du som orkar springa. Har alltid avundats människor som är duktiga på det, - det ser så härligt skönt ut, men så känns det aldrig när jag gör det själv...

Så mycket spännande du har på gång ute i ladan! Förstår att du vill vara därute mest hela tiden. Kul att du visar mycket bilder, så att vi får vara med på ett hörn!

Må så gott!
/Anna-Karin

Norrfrids Eija sa...

Grattis till loppet och den tiden var väl inte fy skam för att vara första gången! Det är lätt att få blodad tand efter sådana lopp och komma i form...lycka till!
Blir så sugen på att måla förresten när jag ser dina måleriprojekt. Jag har också köpt in en hel del möbler som jag tyvärr inte hinner måla, jag bara ställer de i butiken! Men bruna möbler, det är väl mest jag I guess....

♥Annica-Hilmas hus♥ sa...

Shit, så duktig du är!
Både med springeriet och din kommande butik!

Önskar dig en fin start på veckan!
Kram Annica

LOPPISLIV sa...

Heja heja, såååå duktig du är!! Min T och dottern springer också en massa lopp och tränar, kanske borde jag göra dem sällskap ?? Kul när hela familjen gör saker tillsammans :-))

Vilken underbar bild i förra inlägget!! Och butiken börjar bli klar ser jag, ser galet fint ut!!

Kraaaaam Paula

Norr om Köpenhamn sa...

Duktiga dig ;o)) Jag har försökt att springa, men min astma sätter alltid stopp. Drömmer ibland på nätterna att jag är ute o springer och det är helt fantastiskt...en frihetskänsla :)
Men jag håller mig nog också till penseln.... fniss!

Ha en mysig måndag i höstsolen!
Kraaam
Ulrika

Livets Guldkorn sa...

Bra tid du sprang på... liknande min tid på den gamla goda tiden när jag kunde hålla på med jogging ;)
Visst är det härligt och befriande att bara snöra på skorna och dra i väg på en runda:)
Numera blir det bara promenader för min del.
Så fint bordet kommer bli när det blir klart, vitt och ljust. Vilka vackra bordsben.
Ha det så bra
Ann-Louisekram

Anonym sa...

bra jobbat med alltihop,både loppet och målningen,kram B

Hus Inspiration Inredning sa...

wow. Imponerande.
Jag har själv precis börjat springa och funderar också på att anmälla mig till ett lopp. Hur mycket tränade du innan?

Ha en bra kväll