måndag 10 september 2012

Rena Rama Sommaren....:))

 

23 grader när jag körde hem idag...:))
Fönstren står på vid gavel & tvätten torkar i solen!!!
September??? Känns mer som Sommar....


Ni är så söta, Tack för snälla kommentarer igår om loppet!!
Vet Ni vad.... det är inte tiden som räknas utan att man faktiskt kan:))
Även om man aldrig varit någon löpare & fyller 41 om ett par veckor....
Kan jag kan ALLA!!!

Kika in HÄR om Ni vill se sonen på studsmattan, Norregård syns väl i bakgrunden;))
Ha En Fortsatt Bra Måndag!!!

Kram M



17 kommentarer:

Johanna sa...

Här i Göteborg har det varit rena rama sommaren också! I like:)

Vilka underbara ljusstakar du har på ditt vackra bord!

Kram Johanna

Tre Engler sa...

Aldeles nydelig som alltid:)
For et vakkert hjem du har:)
Ja, man skulle tro det var sommer, her regner det i dag men temperaturen er oppi 20 grader:)

Ønsker deg en herlig ettermiddag i solen:)
Klem Merete

gamla skolan sa...

Visst är det härligt ! Vi behöver det så väl , inför kommande vinter !
Kramar // Susanne

INNENANSICHTEN sa...

Olivträdet i amfora är vacker. Han har redan fått de nya skotten! I huset är olivträdet fast besluten att göra bra.
Du har också en trevlig måndag
kram
Uschi
(I Tyskland är det 30 grader idag!)

Annas röda stol sa...

Fina bilder du delar med dig. Sommarväder idag så gott. Ha en bra dag.

Tinas vita bo sa...

Ja visst är det härligt väder!!
Här har vi haft +29 grader i flera dagar nu!! Helt underbart!! :))

Härliga bilder!!

Kram Tina

G:a Affären sa...

Ja men så duktig han är! Jag har kikat och kände en stor saknad, att inte längre kunna äga den friheten att vara så fysisk. Hade det funnits studsmatta när jag var ung hade jag älskat det!
Tacka sonen att tanten är glad för att fått vara med under några volter!
Härlig med värme och öppna fönster också.

Kramar
Cia

Hulda sa...

Så flott med den doble lampen over bordet. Nydelig stylet!

Vardag och flärd sa...

Men visst är september härlig ... men vädret idag har gett mig huvudvärk, åska på gång kanske.

Kram Eva

Källeboda lantliv sa...

duktiga du som springer ..ja idag har det varit värsta sommaren ..visst var det skönt ! jag gick en långpromenad i skogen ..kram jeanette

Livets Guldkorn sa...

Vilken värme...underbart, hoppas det fortsätter ett tag :)
Nu när vi köpt ny utegrupp och allt mitt i hösten passar det ju perfekt med lite värme :)
Ha dé
Ann-Louisekram

Anonym sa...

Ja vilken värme och vilken härlig bild med fönsterna på glänt..

Men oj, att din grabb vågar.. Jag blunda när det blev för högt;)
Måste berätta, idag kom grannen med en liten kattkälling som han hade hittat(som tur va) i sin motor på bilen!! Frågat runt o ingen som känns vid den lille, så nu ligger han här i min famn.. Ljuvlig!!
Kram kram Marie

Gabriella sa...

Så härligt med lite värme=) Fina bilder du bjuder på!

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej
är ute och far genom jobbet just nu och har i kväll varit hos Ingrid på Atmosphere. Alltid lika trevligt!!

Med tanke på din lampa!! Jag har en mindre variant - de är så fina.

I malmö var det galet skönt, lite svalare i Göteborg hit kom vi i kväll.

Nu njuter vi av årets sista värme (enligt proffsen)
//monica

Anonym sa...

ja visst är det skönt med sommarvärme!!Gillar dock nej de många temperaturväxlingarna bara...Mysig bild med fönstret på glänt.Kram Lopploellan.Vilken fin lampa du har...

jona sa...

Är så GLAD...för snart ses vi..:)))) för klart att ni kommer förbi!

Åhh, guuu´så roligt..:)))

KÄRLEK

Frida sa...


Men oj så duktig han är.. Blir ju nästan lite nervös när man tittar :).