torsdag 27 september 2012

Veckans Tema: Belysning....



Dags för nytt tema i Inspirationsfabriken....Belysning...
Idag var det inte lätt att fota, det är nästan mörkt ute...!!
Här kommer iaf mitt bidrag, några nya & en del återvunna bilder:))
Industrilampor kan de flesta av oss inte riktigt få nog av nu....


 Grislampor....Finns både i köket & i blivande butiken hos oss....:))


 Det är finns mest gamla lampor i Norregård.....


 ....men även nya av det lite mer moderna designade stuket!!


Min personliga favorit som Ni sett så många gånger sparade jag till sist.....Love it;))
Kika in HÄR för att se massor av lampor i alla dess färger & former...
See you!

Kram M



11 kommentarer:

lisashus sa...

Åh, så många härliga lampor du har! Jag tycker om ALLA! Den över köksbordet är oslagbar och den trötturkosa grislampan i din butik....åååh, så fin!

Kram
Lisa

No34 sa...

Vilka läckra lampor Ni har... Skulle behöva en annan kökslampa över bordet för den lyser uppåt, men jag fullkomligt älskar min rosa lampa med glas och prismor som jag fått av svärmor!!! Kram Kate

Livets Guldkorn sa...

Belysning är ju såå viktigt numera och ännu viktigare i en mörknande tid som hösten!
Verkligen annorlunda lampor du visar och trevliga modeller på dem, den sista var ju bara för härlig, har aldrig sett något liknande!
Önskar dig en fin avslutning på veckan
Ann-Louisekram

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Nu blev jag ju lite sjuk! Eller frisk -AVUNDSFRISK!!
Gu vilka fina lampor!! Kram!

Tre Engler sa...

For en herlig samling med lamper du viser:)
Her var det utrolig mye flott og masse inspirasjon:)
Likte så godt den grønne og den over spisebordet:)

Fortsatt herlig dag
Klem Merete

Anonym sa...

Härliga bilder,fast de gröna är nog favvisar iallafall,passar sååå bra "därute"...kram B

G:a Affären sa...

Den sista hos dig är också min favorit, den har jag beundrat sååå många gånger. Men de andra är allt bra läckra de också!
Ja nu börjar det bli svårt med fotograferandet, det gäller att det är ljust de få timmar man är ledig.

Kul teman i den där Fabriken!

Kramar
Cia

Gabriella sa...

Åh, underbara lampor! Blir nog till att köpa nya här i huset efter att ha sett denna inspirerande lampkavalkad=)

Sallys hus sa...

Ååå du har verkligen många fina lampor...
Gillar också den sista mycket...men den svarta åååå så fin!
Kram katarina

Vida sa...

så finfina lampor..så olika men ändå gillar man dem allihop;)) min favvis är nog den bredvid arkitektlampan;)...eller typ alla;)

Vidaimörkthöstregnkram

Vita små hjärtan sa...

Du har många sååå fina lampor i din smaling!!!!
Kram Agnetha