tisdag 16 oktober 2012

Fönstervägg Del 3....


Hej:))
Fönsterväggen är klar.....i stort sett....
Jag känner mig nöjd, kors i taket...;)))
Jag får hela tiden förfrågningar om NÄR vi ska öppna....
Jag förstår det & det är så kul att Ni undrar!!!
Men jag kan tyvärr inte ge något svar än....
Det är mycket praktiska saker som ska göras & små fix med lokalen!!!
Men nu har jag inte tänkt göra fler väggar iaf...:)))
Vi har fått Butiken som jag tänkt & önskat & det känns fantastiskt kul!!!!

Ha en bra Tisdag Alla Bloggisar:))
Ska snart ge mig iväg till jobbet.....
See You!!

Kram M





33 kommentarer:

Annelie sa...

Ojojoj,så snyggt å läckert det blir...;))
Ha en bra dag nu..

KRAAAAAM!!!

Marit sa...

Dette blir en super butikk!! Fantastisk lekkert!!!:)

Klem Marit

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Åhåhå, vad fint!!!! Kram!

Margareta sa...

Hej Malin!!
Jag kan förnimma atmosfären...Allt ser såååå trevligt ut.
Jag beundrar er.Ska verkligen bli roligt att besöka detta fina såsmåningom.

Ha det gott!
Kram Margareta

Puumuli sa...

Det där blir snyggt!

Kram
Sari från Puumuli

Olga A sa...

Gud så härligt det blev!!! :) Jag förstår att du är nöjd ;)

kram/Olg@

margaretawarenius sa...

Nej lite kal, om jag vore dej skulle jag ha olivträd och Nerium, högväxande plantoroxå.

mw

Designe sa...

Japp vi är nyfikna och ivriga! :) Men det blir sååå snyggt! kul att se vad som händer i lokalen! :) kram

Anonym sa...

Åh, såå fint!

Man skulle ju kunna flytta in där direkt..

Kram o mys vidare
Marie

Blan betong och gammeldags pioner sa...

säger bara jisses vad snyggt...ha förstått att det är läge att börja spara slantar nu...så man kan handla när du öppnar! alltså köpstopp hos Maja! Stor kram från mig

Sallys hus sa...

Men åå så fint det blev!
Förstår att du känner dig nöjd!
Det är så kul att se hur det börjar fyllas på med saker.
Bara du har öppnat till nästa sommar så känner jag mig nöjd..;)

Skönt att inte ha någon press utan kunna öppna när man känner sig färdig!
Kram Katarina

Mina drömmars hus sa...

SNYGGT!!!
Kram
AC

♥Annica-Hilmas hus♥ sa...

Vilken undebar butik ni får!
Längtar tills jag får se den "live",
för här har du en kommande kund kan jag lova!
Ta allt bara i er egna takt, precis som i gjort hitills!

Kram Annica

Marthina, Holmbytorp sa...

Galet snyggt, skulle vilja bo där :) Kram, Marthina

Änglarnas hus sa...

Såå fint!! kram Sanne

Hanna sa...

snyggt.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Meta sa...

När du än öppnar så önskar jag dig lycka till och att man får komma och "inspektera" snart!
Kram Meta

lisashus sa...

Så otroligt snyggt det blir!
Lisa

Lilla Blanka sa...

Hihi, ja Malin, det är många av oss som knappt kan bärga oss till du öppnar..!

Det ser helt vansinnigt snyggt ut, aaahh jag blir alldeles lycklig av att se dina bilder ♥

Kraaaam
Mia

Fröken Grön sa...

Nästan så ni får sadla om från butik till hotell; jag hade kunnat flytta in vilken dag som helst!
Ha en fortsatt fin höstvecka!
/Anna-Karin

Vardag och flärd sa...

Det här är inte sant! Kunde inte drömma om att det skulle bli så fint i Ladan!
Kram Eva

Marie sa...

Det blir superfint Malin!

Kram Marie

Catarina sa...

Jamen, det blir så himla läckert!! Ser fram mot öppning - när det nu blir. Ta den tid ni behöver.
Ha de gott. Kram, Catarina

No34 sa...

Vilken magisk förändring... Ni ha verkligen använt trollspöt på rätt sätt!! Kram Kate

Malin`s Diner sa...

Superfint får ni det, kul! Skulle gärna ta ett besök, men har lite för långt tyvärr.

Vi börjar få ordning i vår lilla butik också, men har lite smått kvar. Det är ju lite att fixa med. Har ni klart med allt med bygglov och annat trams?

Kram Malin

Mor Inger`s hus sa...

Det her blir kjempefint, skal bli spennende å se når du åpner.

Lykke til videre.

Klem

Tre Engler sa...

Wow... noe så lekkert:)
Tenk all den jobb du har lagt i dette og resultatet er bare helt fantastisk:)
NYDELIG:)
Gleder meg til resten
Klem Merete

Tinas vita bo sa...

Säger bara SUPERSNYGGT!!!! :)

Kram Tina

jona sa...

ja men hjärtat, klart jag har!
Åhh, nu blev jag pigg, så pigg! Om än bara för en stund..:) Så roligt att få träffa dig igen!

Ditt stall får mig att rysa av välbehag. Det är så vackert Malin. Helt underbart!

Kram på dig min kära, så ses vi..:)))

G:a Affären sa...

Så där ja! Fasiken så fint det blev, jag gillar verkligen väggen!
Lyckliga alla de som har butiken inom bilavstånd, jag blir avundsjuk på dem. Men, sommaren kommer också...tills dess följer jag gärna med det hela här.
Ja, jag känner faktiskt lycka när jag ser hur fint det blev!

Kramar
Cia

Lilla Blanka sa...

Hej igen Malin!

Nä nu blev det nästan lite spooky, tror jag.., :))
Menar du Anne S??
Jag ramlade helt oväntat in på hennes blogg, en blogg eller tjej som jag aldrig hört talas om tidigare.
Och TOK-fastnade! :)))

Universum är underbart!

Kraaaaam
Mia

~ Ina ~ INASHOUSE sa...

Käre värld vad vackert! Är inte nåå avis. ;)

Ha det bäst!

Kramen

Ina

Hus Inspiration Inredning sa...

Vad fint det blir! Otroligt Imponerad!
Jag vill besöka butiken direkt det öppnar!

Kram Johanna