söndag 21 oktober 2012

Söndagsbilder....:))



Vi har varit hos Goa igen....Lycka;)))
Här sitter mamma & jag & njuter av Mor Ágústas Garage!!!!
J & min lilla pappa har varit på Whiskeyprovning på Häckeberga slott så alla har fått göra det dom gillar;))
Nöjda med denna varma sköna oktoberhelg är vi nu hemma i Småländska skogarna igen.....



Vad skulle jag göra utan dessa två....???
Min J som snickrar & ställer upp till 100%....
Goa som inspirerar & hjälper mig med tips & råd för att förverkliga mitt livs Dröm.....Min Butik!!
Så vackra både på insidan & utsidan....;)) 

Kika in i Fabriken & se vad de andra bjuder på!!!

Kram M




18 kommentarer:

Syster vit sa...

Din lyckost där. Verkligen en bra utflyckt, skulle vara perfekt för oss också eftersom min P gillar whisky och då kan jag ju locka med honom lättere hihi.
Skön söndag till dig
Kram Liselott

Tre Engler sa...

Så koselig dette så ut:)
For et nydelig kjøkken:)
Ha fortsatt en herlig søndag
KlemMerete

Lilla Blanka sa...

Hej fina Malin!

Hihi, innan jag hann läsa så tänkte jag "väldans vad likt Goas garage det är..!" Hahaha :)) så var det hos Goa! Ja jösses, men det är inte lätt att veta, för era båda butiker är ljuvliga som få alltså...

Kram
Mia

Anonym sa...

Oj va trevligt det ser ut,lilla mamma ser också ut att trivas,snart kanske hon också börjar att riva av tyget på sina stolar,hihi.... J ser ju ut som att han också var rätt nöjd..kram B

Källeboda lantliv sa...

Härligt med sådana stöttepelare ..det behövs !förstår din lycka ...ville med haft ..kram jeanette ..lycka till !

Anonym sa...

oojojoj!!!nu förstår jag var ni hämtar era ideer ifrån.Vilken inspiration .....kram Lopploellan

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Du ser så go och rar ut!! Kram på re´!

lisashus sa...

Så härligt och inspirerande att få besöka Goa! Har aldrig träffat henne, men hennes energier lyser igenom i allt hon gör och visar! Åh, så härlig helg ni har haft!
Lisa

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej fina! vilka härliga utflykter Ni gör...och gissa om jag varit sugen sååå många gånger att åka till hennes butik.....men din kommer att vara minst lika fin och ispirerande. Ha en härlig vecka kram från Maja

jona sa...

hahha, jag ser ut som en glad gris..:)))

Tack Malin för dina varma ord. *kärlek*
Så mysigt att ni kom! TACK!

Hälsa alla dina och inte minst mamma ❤

Anonym sa...

Vilken perfekt utflykt o..

..vilket härligt foto på alla dina "ögonstenar", såna änglar gör livet lite lättare..

Vi ska försöka åka ner på Goa`s julmarknad, längtar redan..

Stor Kram Marie

vita drömmar och svarta tassar sa...

Åh! vilken lycka för dig vara rik på sådana vänner och man....

njut och va glad♥
kram wivi

Le Trung Thanh sa...

Beautiful photo
I like this style

--------------------------------
welcome to my blog
http://www.homedesign9.com/
Interior Decorating, Home Design, Room Ideas

mormorMärtas sa...

Ja, det är guld värt när man kan hjälpas åt och dela med varandra!

Kram Annika

kråke sa...

Suck, så mysigt att få träffa Gua och botanisera bland hennes vackra saker i butiken och kan du gissa om jag är nyfiken på din butik.......:)))))

Kraaaaam fining!

kråke

Vida sa...

visst är det gott att ha fina vänner/livsvän som stöd och hjälp när det är mycket runt en;) och jag tror att det snurrar på bra hos dej just nu;))
visst är det rena balsam för själen upplevelse att besöka goa vackra Goa;) hon är en sagolik konstnär med ögon för det vackra...

Vidakommernärduöppnarkram

G:a Affären sa...

Det är bra Malin att du har fina människor omkring dig som stöttar dig på olika vis!
Själv skulle jag också vilja göra ett besök i Goas butik, det verkar så otroligt inspirerande.

Kramar
Cia

Anonym sa...

Sådana informativ hemsida! Stort tack! Tack för en bra tid på din webbplats. Det är verkligen ett nöje att förstå en webbplats gillar det här fylld med fina information. Tack!