tisdag 6 november 2012

En liten Tisdagshälsning:))



Hej:))
Har varit en snabbis ute i Ladan & målat lite....
Gillar inte denna veckan när jag jobbar kväll:(( Hinner inte mycket innan det är dags att ge sig av....
Men har ju iaf en ledig fredag att se fram emot.!!

Vill bara förtydliga gårdagens inlägg!
Jag skulle aldrig riva blad ur en hel bibel.
Denna har jag hittat på loppis utan bakstycke & många saknade sidor....
Istället för att den slängs kan man använda den att dekorera med!
Speciellt nu när det närmar sig Jul & många av oss glömmer varför vi firar denna högtid.
Då ligger den där, den lilla asken & påminner oss:))


Kram M


9 kommentarer:

LissasVita sa...

Då erkänner jag att jag använt bibel blad till en hel del..de är så vackra och då får jag ju se dem annars hade jag aldrig tagit fram den....men med all respekt för att vi är olika..Min tro sitter ju hjärtat....Kramen Lisbeth

Vardag och flärd sa...

Sänder en hälsning!
Kram Eva

Stenmur & Gärdsgård sa...

Låter ändå skönt att få några timmar med lite ljus.

Fint måndagspyssel!"

Stor kram!
Malin

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh vad du är duktig, jag är likdan vill hinn allt innan och emellan mina jobb. Tyvärr brukar det straffa sig för mig jag blir så trött. Ha en mysig dag Kram Theres

Källeboda lantliv sa...

Det är väl så ...alltid någon som tycker på ..men klart att man inte tar sönder en bibel ..eller hur ! duktiga energiska du som jaobbar på tvåställen ...tisdagskramar jeanette

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej Malin!
Tack snälla för hälsningen på min födelsedag :)
Kanon fina tändsticksaskar du pysslat ihop! Sådana har jag oxå några här hemma.. Men blir kanske att pyssla ihop ett par till på "pysseltisdagarna" jag & några vänner har. Mysigt med en massa pyssel :) Kram & ha en fin fortsättning på veckan

Norrfrids Eija sa...

Så kloka ord Malin och bättre använda bibelbladen än att den helige ligger i bokhyllan, bortglömd och dammig. Man får så många åsikter och synpunkter när man bloggar och det får man ju räkna med. Jag har också fått min dos idag på senaste inlägget, fast via fejan ;) Man blir väl mer hårdhudad, tror du inte?
Åh vad du kämpar med butiken Malin, men det kommer bli ett drömställe det är jag övertygad om! Såg du att du nu har passerat 900 läsare! Sååå kul!
Ha det gott
Eija

LOPPISLIV sa...

Härligt ändå med en ledig fredag, du får fokusera på det :-) Så härligt att se hur det växer fram i butiken, ser så fint ut överallt. Du gör så fint Malin!

Kram Paula

Vida sa...

dagarna går så snabbt och vips är det fredagsmys..nu vill man njuta av naturen, pyssel mörka kvällar och längtan efter julledigt;))
önskar dej en supersnabb vecka fram till fredag;))

Vidaitrollskogenkram