fredag 2 november 2012

Ledig Fredag = Ladan...:))



Leeeeeeedig Fredag:))
J håller på att dona med varmvattenberedare & jag springer mest omkring som en yr höna....
Packar upp & diskar pinaler som jag samlat på mig!!!
Måste börja prismärka oxå......Så svårt....


J har fixat med singel under diskbänken!!
Det är en nivåskillnad här som vi inte riktigt visste hur vi skulle lösa....
Det blev riktigt bra med singel, Tack Louise för tipset...;))
Ett draperi runtom oxå så känner jag mig nog nöjd....*ler*...


Ha en riktig skön fredag nu Alla Bloggisar:))
Lika bra jag fortsätter rota i min kassar & lådor....

Kram M



21 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Dette blir bare råååå bra! Du er super flink!
Stor klem til deg! Og god Fredag <3

EM sa...

Så fint det blev. Visst är porslinshon både vacker och praktisk. Ha en fin helg
kram elsamarianne

Home Bohemia sa...

Så sköönt att vara ledig och få pyssla med det som du tycker är kul:)) Finare och finare blir det...Kram Maria

Livets Guldkorn sa...

Charm, charm, charm...känner jag....
Jättevackert!!
Önskar dig en finfin helg
Ann-Louisekram

kråke sa...

Uuuuunderbart!:))

Kram fina!

Kråke

jerzy_nka sa...

A beautiful hause.

No34 sa...

Bara njuter av dina bilder och så är jag såååå förväntansfull på butiken...:)Önskar Dig en härlig fredag, kram Kate

Norr om Köpenhamn sa...

Visst känns det som julafton när man börjar packa upp ;o)) Men att prisa var ett jättejobb tyckte jag och att registrera allt, både före- och efterpriser. Nu när det är gjort, känns det lättare. Bara att snabbt lägga in nya bilder och prisa varor när man skaffar nytt.

Och äntligen ska jag pynta jul nästa vecka. Har gjort en låååång, diger lista med massa tips och idéer :) Det blir fullt upp!!

Önskar dig tre härligt 'lediga 'dagar i ladan. Det kommer att bli så himla fint :)
Kram på dig
Ulrika

Gabriella sa...

Åh så vackert det ser ut i din fina lada! Otroligt charmigt=)

Tre Engler sa...

Blir bare sååååå.... utrolig lekkert og nydelig:)
Elsker den gamle døren din:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

Syster vit sa...

Trevlig helg till dig.
Kram Liselott

Hus Inspiration Inredning sa...

Jätte vackert!

Härligt med en ledig dag och få pyssla in din lada.

Önskar dig en fin lördag!

Kram Johanna

Vitt hus med svarta knutar sa...

Så fint det blir! Önskar dig en fin Allhelgonahelg!
Kram,
Regina

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej Malin!! ÅÅÅ då börja det närmar sig förstår jag!!! Sätta priser är uuuuursvårt helst! Det är ju lättare om man handlar från någon grossist.. då har du varan klar när den kommer till dig...svårare är ju om man lagt ner en massa jobb på målning osv....jag hade svårt när jag drev butik att ta betalt för själva jobbet man gjorde..jag hade många uppdrag med ex planteringar hrmm det var jätesvårt! Men jag är övertygad att det kommer att bli såååå bra!!! Ha en fin helg kram från Maja

Vida sa...

jippi;) prissättning...jojo nu börjar nedräkningen till en ny livsstilsbutik kan man tänka;))

det är så fint så fint på alla bilder du visar;)

Vidasläktmiddagkram

Madame Edith sa...

Det ser så mysigt ut!!

Kram.M

LOPPISLIV sa...

Din butik kommer att bli kanonfin Malin!! Så spännande, tänk att ni kommit så långt redan, jag minns när ni började. Måste komma och besöka dig sen. Underbara bilder!!! Och de du visade från er glasveranda några inlägg sedan, dem har jag tittat på flera ggr, vilket ljus och såååå fint!!!

Ha nu en härlig helg!
Kramis Paula

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du gör så fint så det är inte klokt, singel under diskbänken var ju perfekt. Kommer bli en välbesökt lada detta.
Kramar
AnnaMaria

mormorMärtas sa...

Åh va kul att din dröm snart är verklighet!!

Hoppas jag kan hälsa på nån gång..

Kram Annika

Satu Pysselblogg ! sa...

Ska bli så spännande att få se när ladan är klar, hoppas kunna besöka din lada någon gång! Diskho i poslin är min högsta önskan i köket ... någongång kanske!
Kram Satu

Anonym sa...

[p]Most widely used services from Ellie Kors are actually [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags sale[/url] his or her's purses, trainers not to mention fashion accessories . Consumers are their bosom friend, agents are their talent scout . The [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags online
[/url] bag design is simple and exquisite . Piece together light drill and panda picture to show niffy atmosphere . I observe them carefully and find that Antik Batik [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags sale[/url] is good at using tassels and rivets . Box-type bag

Another doubtless business tendency relates to 1960隆盲s would be the square box-type bags . A designer handbag is a part of your identity; an expression of your unique style, and for that reason you should give it the care that it deserves . Maybe you can get them to add some bright elements for the present [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags outlet[/url] tedious winter . Every woman is always eager to look stylish and sophisticated.[/p][p]Especially the Paddington and Marcie series, they [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags[/url] are popular among young people . We are [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags uk[/url] currently producing a wide range of women隆炉s leather handbags, many of which are designer inspired and made with the finest Italian leathers, Visit our section on wholesale leather handbags to see our 2011 Handbags Collection . And you needn隆炉t to worry about [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags outlet[/url] the weight . However, fashion is not only belong to those who have money, we are the most common people have the right . They are living with other luxury brands in big market . Your own choice depends upon your own quality lifestyle as well as needs . But they are never out of fashion . When I was little I do remember a time when the shiny glossy look was in style . Create your look around [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags uk[/url] a key piece, advises Jenny.[/p]