lördag 10 november 2012

Lite Jul....& Tack...:))



Kikar in med lite bilder från förra årets Jul i Norregård.....:))
Tack snälla Ni för Alla fina Lyckönskningar & kommentarer om Butik Norregård....
Idag har vi hämtat lite fönster...igen...det kommer bli en fönstervägg till!
Det var J:s förslag & jag var inte sen att haka på.....
Fast egentligen har vi inte tid....*ler*...


Nu längtar jag mest efter att Jula i min lilla Lada....


Ser fram emot nästa veckas leveranser......:)) Från JDL....
Känns galet overkligt!!


Ses imorgon som vanligt med Söndagsbilderna!!
Ha en trevlig kväll:))

Kram M



20 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Otroligt vackra bilder på förra årets jul! Så spännande att packa upp varor till din fina butik.

Ha en fin fortsättning på helgen!
Kram,
Regina

Fia sa...

Inspirerande bilder, precis vad man behöver när det snart (äntligen) är dags att pynta;))
Ha en härlig lördagkväll ♥
Kram fia

Olga A sa...

Lådan full med hyacinter ska jag komma ihåg! Vackra bilder!

kram/Olg@

Madame Edith sa...

Vilka underbara bilder. Tack för inspirationen, kan verkligen behövas nu när jag kör med jultema i min blogg :)

Du har det sååå fint!!

Kram/M

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Fina bilder! Och OJ så spännande med leveranserna!!! Jag kan tro att det spritte i fingrarna!! Kram!!

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Helt fantastisk !Husker jeg så deres julhjem i Drømhem (tror jeg det var..?)og var heelt fortapt:) Dere har virkelig et drømmehjem.

Klem Vibeke

House and Garden by Bia sa...

Å vad härliga bilder...granen i backen var ju häftig...å va fint med bara ljus.
Ha en fin kväll!!
Ska se på Så mycket bättre...tycker det programmet är så bra!
Kramen

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

visst längtar man lite till jul♥
nu är det bara grått och regnigt
Ha en härlig lördag kväll
Kram gabriella

Tinas vita bo sa...

Underbara bilder och härlig inspiration!
Spännande med en fönstervägg till.. :)
Förstår att det är kul med alla leveranser.
Rena rama julafton, ju.. hihi

ha en fin helg
Kram Tina

monica sundvik sa...

oj, oj, oj vilka juvliga julbilder.

Trevlig lördags kväll!

Monica från MINA TVÅ HEM

Tre Engler sa...

Wow.... går det virkelig an å ha det så vakkert:)
Utrolig nydelig Jul du hadde og vakre bilder:)
Gleder meg til å se du pynter i år:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Lilla Blanka sa...

Hej fina Malin,

Åh vilken underbar julkänsla jag fick i kroppen nu..! Såå mysiga bilder. Får jullängtan nu :)))

Kraaaam
Mia

~ Ina ~ INASHOUSE sa...

Åh jag tackar för de ljuvliga bilderna du bjuder på. Riktigt fina. Jag verkligen längtar till advent nu. :)

Ha det bäst!
Kramen
Ina

Mor Inger`s hus sa...

Så mange fine bilder.
Gleder meg til årets bilder hos deg :)

:) Inger

Vida sa...

"när juldagsmorgon glimmar, jag vill till stallet gå" ;) längtar att få besöka ert stall (lada) ;o)

ha en bra helg

Vidavackrabilderkram

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hej Malin !
Det är inte klokt vad du är duktig..sån känsla för det vackra !!
Jag längtar så tills att du öppnar i ladan, kanske kan man göra sig ett besök då !

Kram kram Anette

Norr om Köpenhamn sa...

Gud, så kul att det börjar trilla in leveranser nu. Det närmar sig vännen :) Ser jättefint ut! Du borde nästan ta tjänstledigt för att hinna med allt piff ;0) I torsdags satte jag igång och julade butiken, såååå mysigt. Hoppas kunna besöka din fina butik snart :) Mysig söndag på dig! Kram Ulrika

gamla skolan sa...

Så vackra bilder , som får mig att längta till julen !
Måste vara en spännande resa som ni gör med ladan och nu är ju slutet eller kanske snarare början nära :)
Önskar dig en fin Farsdag !
Kramar // Susanne

Syster vit sa...

Ni är så galet kreativa och duktiga och det blir såå fint i butiken. JDL, det är stort.
Kram Liselott

Alicia sa...

UN BLOG PRECIOSO!!!!!!!
SALUDITOS