onsdagen den 21:e november 2012

Pappershållare....:))



Hej...:))
Kikar in snabbt & Tackar för Alla lyckönskningar om Butik Norregård!
Vi kommer att ha öppet på onsdagkvällar 16-19  lördagar & söndagar 12-16.......
Eller efter överenskommelse via mail..:)

Hjälp.... vad mycket vi har att fixa med & dagarna går fooooooooort.
Jag irrar mest omkring som en yr höna & försöker få något gjort..;)

Väntar på papper till min auktionsfyndade pappershållare....som jag haft så länge!
Tänk att snart ska det rulla papper i den igen....:)) *Ler*...
See You...

Kram M






21 kommentarer:

Ljuva Magnolia sa...

Vilken underbar pappershållare!

Ha en fin em/kväll!
Kram Catta

Malin`s Diner sa...

Jag gör samma sak. Öppnar på fredag och tror att jag har läget under kontroll, tror är ordet alltså. Går runt och njuter och tittar på allt bara.

Lycka till till dig!

Kram Malin

Vardag och flärd sa...

Lycka att ha en sån pappershållare i din fina butik!
Ha en fin kväll!
Kram Eva

Tre Engler sa...

Så herlig med en papirholder i butikken:)
Gleder meg til å se den også:)
Herlig bilde:)
Klem Merete

lisashus sa...

Jättesnygg och så passande för din butik! Fortsätt lycka till nu...!
kram
Lisa

Vida sa...

oj oj oj så roligt...står på trappan kl 12 öppningssöndagen;))så spännande att ha fått följa dej och nu är du där;)

kulturhistoria på hög nivå denna pappershållare...

Vidaönskardejlugnochensakitaget

mormorMärtas sa...

Åhh vad kul!! Fantastiskt av er att ha fixat allt detta fina själva...
Stora lyckönskningskramar från mej♥

Kram Annika

Mina drömmars hus sa...

Oj oj vilket jobb ni har lagt ner. Så spännande att ni snart slår upp portarna.
Så mycket fint och gammalt du lyckats få tag på till din butik.
Kommer att bli great.
Ha en skön kväll
kram
AC

Blåbärs och smultronstället sa...

Å vilken lycka för dig!
Et kärt besvär med all stress och mycket att göra nu.
Lycka till med allt!!!
Kram Susanne

kråke sa...

wieeeeeeeeeeh fina Malin! Underbar pappershållare!! På söndagen den 2 dec står jag tillsammans med Vida och hoppar av lycka för att äntligen besöka din värld som jag följt så länge nu och jag är såååååå nyfiken:)))

Stor kram till dig:))))

kråke

Norrfrids Eija sa...

Alldeles alldeles underbart Malin! Tänk att du nu är där. Premiärdagen är satt. Känns pirrigt, jag vet precis. Ena stunden flyger man bland molnen för att i nästa stund känna nervositetetn ända in i maggropen. Men när första dagen är över kommer det flyta på som bara den och du kommer vara så lycklig och undra varför du inte startade tidigare? Du kommer göra stor succé så som ni jobbat och vilket resultat, jag är imponerad. En vacker dag kommer jag o väninnan stå på din trapp, det är ett som är säkert! Lycka till nu vännen!
Kramar Eija

Lilla Blanka sa...

Fina Malin,

Din pappershållare är såå fin och passar perfekt i er ljuvliga butik!!!

Underbar bild med granen där i den gamla flaskan..!

Kram
Mia

vår prägel sa...

Å vilken söt gran!
Fin kväll önskar jag dig/ Sabina

Inspiration i vitt sa...

ojojoj vad mysigt du kommer att få i din livs dröm. Jag vill såå mycket önska dig all lycka och glädje med din fina fina butik. Hoppas många hittar till dig och även kanske jag någongång, hoppas. Min tid räcker inte till alltid men så rätt var det är blir det lite över. Kramar i massor/Ingela.

gamla skolan sa...

Charmig ! Din butik kommer bli något alldeles extra !
Kramar // Susanne

~ Ina ~ INASHOUSE sa...

Åh vilken fin pappershållare!
Magnifique! :)

Lyckönskningar till dig!

Kraam
Ina

Designe sa...

Vilken superfin pappershållare! Du vet väl att det var en liknande pappershållare som fick Eija att dra igång sin gårdsbutik Norrfrid!? :) Ser jättefint ut! Jättekul att du startar nästa helg! Stort Lycka Till! Är jättesugen att komma till butiken! Kanske längre fram! Kram :)

Ester sa...

Så fint det har blivit! Lycka, lycka till. Kram Ester

Jessica sa...

Fint! Lycka till med öppningen.

Anonym sa...

Säger bara Mm...

Ljuvlig!

Kram Marie :)

Anonym sa...

[p]Every handbag has its story . Whilst purchasing a custom pocket book, you [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags[/url] need to choose the design that's preferred for you personally . In fact, you can do some plans to avoid these troubles for your next smooth [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags[/url] traveling . There are a number of several types of designer handbags but what most people want is genuine [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags sale[/url] leather-based handbags . There are manufacturers from China where you can design handbags and have them customized based [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags uk[/url] on your designs and artworks . You can hardly know a bag隆炉s produce [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags sale[/url] time . You can find other exquisite leather products on the other [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags outlet[/url] painting . Custom fabric,leather,lining,hardware,logo etc could all be customized with a professional custom bag manufacturer.[/p]