söndag 18 november 2012

Snart dags att slå upp Portarna.....;)))



Hej:))
Gråmulen söndag & det har blivit dags att tala om när vi ska öppna Butik Norregård......
Tänk att jag skriver det här nu, känns heeeeelt overkligt!!
Men tro det eller ej den 1:a December är det äntligen dags....:)))
Hoppas verkligen att vi ska hinna...annars ordnar det sig alltid iaf....eller hur??
Återkommer med lite mer info framöver....


Senaste fönsterväggen är klar, jag är supernöjd!
Igår var Vännina A här & hjälpte mig massor....så skönt....Tack snälla!

Hoppas så att ni kan komma & hälsa på oss det hade varit så kul.....;))
Kika in HÄR för de andras söndagsbilder i Fabriken...

Kram M



51 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej fina Malin!

Tjoho...åhh jag hoppades på den 1 december, så blev det så oxå, härligt!!!

Nu skall jag kolla Google maps och se hur långt det är bort till dig :)))

Kram och ha en riktigt fin söndag! Jag tror jag vet var du kommer att spendera den ;))

Mia

Tre Engler sa...

Ohj. Ohj Ohj... noe så utrolig flott:)
Har blitt så vakkert og unikt at det må være en fryd for øyet å få komme hit:)
Du har vært kjempe flink og dette må jo bare være alles interiør elskere sin drøm:)
Heldig du som får gå i sånne vakre omgivelser:)
Gleder meg til å følge deg på bloggen, får jo ikke vært der for bor litt langt unna!!!

Ha en herlig Søndag
Klem Merete

Hagagården sa...

Underbart fint,stort lycka till till dig och din fina butik,jag önskar jag hade lite större jag med.
Stooor kram
Ninni

Margareta sa...

Ohhh,säger jag bara....
Det är nog världens bästa butik..

Kram Margareta

Anonym sa...

Det ser jättemysigt ut!Längtar...Lycka Till!!!kram Lopploellan

Millygarden sa...

Lycka till nu och hoppas att kunderna väller in till premiärdagen. Underbart fin butik!

Kram och en härlig Söndag/
Marina

Fröken Grön sa...

Älskar era fina fönsterväggar! Skulle kunna tänka mig något liknande för att gränsa av lite i vår blivande tvättstuga. När nu det blir av...

Roligt att butiken öppnar snart! Det får nog bli ett framtida utflyktsmål, tror jag!

Ha en fortsatt fin söndag!
/Anna-Karin

Tinas vita bo sa...

Vad häääärligt att det nu snart är dags!!
Tänk vad ni jobbat för detta... :)
Folk kommer att välla in, tro mig...
Synd att jag bor sååå långt borta!!

ha nu en fin söndag
Kram Tina

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Ohooooho!!! det pirrar i min mage också!! Kram!!!

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Åå vad det ska bli roligt att besöka din fina butik :) Ha en fin söndag, Kram Tilda

EM sa...

Å vad spännande!!! Klart du hinner färdigt... om inte, så är det nog ok också. Kikar förbi om jag åker åt det hållet, såklart. Nu är det ju ännu längre bort :-(
kram elsamarianne

Anne-Britt sa...

Så lekkert det ser ut, må være en drøm å kunne være der. Er litt langt å dra for meg, kan hende jeg legger det som en dagsutflukt en gang. Følger spent med på bloggen din for å se videre.

Klem fra Anne-Britt :-)

Anonym sa...

Hej har nyss hittat din härliga blogg men var ligger din butik önkar besöka den ha det bra E-L

lisashus sa...

Vilken underbar fönstervägg och så många fina saker jag skymtar!
Åh, så spännande att det snart är dags att öppna butiken! Så kul att få följa med såhär långt! Jag ser fram emot fortsättningen!
Kram
Lisa

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Å så spennende og så utrolig nydelig vindus vegg ! Fin søndag til deg !

Vita små hjärtan sa...

Grattis o stort lycka till!
Vad roligt!!!!!!!
Kram Agnetha

Bluebells and Lavender sa...

Good luck with the opening of your shop! Wishing you a week of many sales! Sharon x

Blan betong och gammeldags pioner sa...

åååååå vad härligt den 1 är inbokad hos oss....en liten fråga bara fina Malin...ha du Who found otto????? deras löpare ????? med svarta ränder???? tyckte mig se linne bakom fönstret..hoppas du hinner svara stoooor kram från Maja

monica sundvik sa...

Det är säkert spännande tider du har
framför dig. Det ser jätte trevligt ut. Synd att man bor så långt bort
från din butik.
Trevlig fortsättning !
Monica från MINA TVÅ HEM

Rosa i huset i vitt sa...

Spännande ...och lycka till .synd att man bor lite långt bort...

kram Rosa

Pia Gustafsson sa...

Vad roligt! Ser jättemysigt ut och jag önskar dig stoooort lycka till. Kraaaam Pia

Änglarnas hus sa...

ÅÅå så roligt Malin! Som ni har slitit för denna butik..och de har gett resultat!
Nästa gång jag äri trakterna ska jag absolut kika in!!

Kram kram Sanne

G:a Affären sa...

Men så roligt Malin och äntligen!!!
Fönsterväggen blev så bra och gör det ännu mer spännande att kika igenom, ser en hel del fint där.

Jag gläder mig med dig!
Kramar
Cia

Hus Inspiration Inredning sa...

Vackert! Önskar dig lycka till med din fina butik! Det är lite för långt till butiken men har jag vägarna förbi eller ska åka i alla fall nära så tar jag gärna vägen eller omvägen förbi

Ha en mysig söndag

Vida sa...

men så underbart härligt det ser ut..tänk att ni nu håller på med finliret och ska öppna;)))ni är bara så fantastiska..vilken resa ni har gjort..
..nu håller jag tummarna hårt och hoppas att du kommer att ha öppet den 2:dra december oxå..vill ju så gärna komma;))

Vidalyckönskningskram

Källeboda lantliv sa...

Å! Vad spännande ... Jag lovar att kika in ... Någon gång ! Den 1 dec så är jag hos dottern min å hjälper henne att flytta .. Men jag lovar att komma .. Kanske frågar jag min väninna loppisliv med ... Bästa kramar jeanette

Fia sa...

Heeelt underbart, ser verkligen fint ut ♥ Tror inte jag bor alltför långt bort, det får nog bli ett besök i december;)
Stor kram till dig!! / Fia

Hanna sa...

så spännande och roligt.
Kram
HAnna

Ellinor sa...

Det ska bli såååå kul att äntligen se din butik live!
Lycka till med de sista förberedelserna!
Kram
Ellinor

Hem & Drömmar sa...

Åh vad härligt att det äntligen är dags för den stora öppningsdagen. Om jag gissar rätt kommer du ha folkstorm hela helgen. Skulle så gärna komma jag oxå men liiiite långt. Kanske under nästa semester :).
Stort lycka till, kram Ing-Britt

Anonym sa...

Åh,sååå kul Malin!!

Har varit så mysigt att få följa me på hela er resa.. Det hade varit så kul o komma när dörrarna öppnas, men får nog snällt vänta tills man har vägarna förbi,tyvärr:(..

Ett stort LYCKA TILL o en STOR KRAM!! /Marie :)

Anonym sa...

Stort grattis till er butik, som ni jobbat så mycket för! Lycka till!
Marita i Björkhagen

kråke sa...

Åhh finaste Malin som vi har längtat!!:)) Nu håller jag bara mina tummar å tår att du har öppet på söndag oxå den1:a advent för jag är bortrest på lördag och detta vill jag inte missa för allt i världen!!!!!:))))

Största kramen, tänk vad härligt vilken resa ni gjort och nu är det dags att öppna din alldeles egna butik,tjihooooo:))))))

Kråke

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
Kan bara säga F a n t a s t i s k t och ett STORT Lycka Till!!

Hade verkligen velat vara där med dig och dela er stora stund.
Hälsningar Monica

Anonym sa...

Hej Malin!Hoppas att du kommer att ha öppet sönd.2 dec. med....kan ej komma på premiären...kram o lycka till Lopploellan

Fågel Blå sa...

Önskar dej all Lycka!!!!
Och så fint med Fönsterväggen me like!!!!
Önskar dej en fin vecka
kram Kathrine

No34 sa...

Massor av GRATTIS till Dig & maken och stort LYCKA TILL!! Åh , vad jag skulle vilja komma på premiärdagen! Blir varm bara jag tänker på det... Massor av kramar, Kate!

mariaK. sa...

Vad roligt!
Det är sååå roligt att ha egen butik, och man träffar så mycket härliga människor:-)
Lycka Till!

House and Garden by Bia sa...

Men oj vad spännande...min högsta önskan har alltid varit att ha en egen inrednings butik....men i min stad finns det så många och blir över så....
Lycka till !
Bia

blockethuset sa...

Härligt! Ok vi är ett gäng inredningstokiga på jobbet..vi tar en buss till Ladan! Ska bli riktigt trevligt..
Kram
Carina

villa haga sa...

Så spännande och så fint de ser ut! Stort lycka till med allt hoppas ha vägarna förbi framöver!
Kram kram

Anonym sa...

Hejsan fina Malin!
Önskar dig ALL LYCKA TILL med din fina lada och dröm!!!!
Hoppas många hittar till dig, både nu och framöver!!!
Själv får jag nog vänta tills vi kommer hem till Sverige på besök. Men jag kollar gärna din blogg för att se hur du har det!
Lycka till!
Zazza Susanne Jebara

Vintage House sa...

Hej vännen
så fantastiskt härligt att du äntligen är där och all lycka till...
kommer och besöker dig någon dag:)
kram sandra

Långasjö Vandrarhem sa...

Åhh! Vad härligt och spännande! Att det nu är dags... Säg till om du behöver hjälp, med vad som, kommer gärna förbi. Och du får gärna nämna övernattningsmöjlighet i Långasjö hos mig, det verkar komma många :))
Kram Eva G

Sallys hus sa...

Men ååå Malin!
Är det äntligen dags nu!
Jag önskar så att jag inte hade så långt...då hade jag bankat på porten först av alla...;)
Det kommer gå så bra så bra ska du se..;)
Kram Katarina

Gabriella sa...

Åh så spännande! Vad tiden går=) All lycka till!

Anonym sa...

Hej Malin !!
Va fint det har blivit. MÅSTE komma och hälsa på snart och inte minst kolla inn i affären. Jättefint och mysigt. Kul att du öppnar 1 dec. Kram Kristin Bärby

Anonym sa...

Hej Malin!
Det var längesen, men jag måste säga att jag är oerhört imponerad av vad J och du har åstadkommit.
Hälsa honom från mig!

Lena Å

Gúa sa...

Hjärtat mitt, idag har jag nog varit härinne 5 miljoner gånger, väntar på mera bilder! :))))

Jag är så glad, så glad och så spänd! Äntligen!!!
Vet så precis hur du snurrar runt nu...:))) underbart!

Stor kram o lycka till er alla, alltid<3

holmseryd sa...

Hej,
Gratis - det ser super lækkert ud!
Skriver du jeres adresse, så man kan hitta hit?

Marthina, Holmbytorp sa...

Det ser helt underbart ljuvligt ut! Tänk vad fint ni gjort, önskar all lycka till! Kram/Marthina