måndag 10 december 2012

Att vara Tacksam.....:))



Hej:))
Tacksam är bara förnamnet på hur jag känner mig just nu....
Så många möten med kända & okända  jag får i Butiken:))
Mina läsare som följt oss på vår resa.... som nu ger oss så mycket värme & beröm för vårt slit!
Jag blir så bortskämd med blommor, choklad & de mest fantastiska presenter:))
Jag är så glad att jag vågat satsa på min dröm & det är tack vare Er som så troget kikar in hos mig...


Jag vill Tacka Alla som stöttat mig, oss på vår resa från dröm till verklighet:))
Min familj, vad gjorde jag utan Er???
Mina vänninor som stått ut med att lyssna & lyssna...
Min kvinnocirkel som gjort att jag vågat & peppat mig när jag tvivlat!


Familjen E som bjudit oss på middag så många gånger:))
De har gjort det om & om igen trots att vi somnat varje gång i deras soffor efter hårda arbetsdagar med snickrande & målande....


Mina bloggvänner som gett mig goda råd.....

Kråke som jag äntligen fick träffa igår & Vida som alltid ger de finaste av kommentarer:)
Klicka HÄR så kommer du till en av mina absoluta favoritbloggar!
En fantastisk fotograf som har det där absolut extra extra:))
Hon har nyligen startat sitt företag days by leon
Alla bilderna i det här inlägget har jag lånat av Kråke!!

Som sagt Tacksam är bara förnamnet;))

Kram M