fredagen den 7:e december 2012

Ett Vintrigt Norregård....:))



Veckans bästa dag är här igen:))
-19 på morgonen idag...... föööööör kallt även för en vintermänniska som jag!!
Man kan nästan se på bilderna hur kallt det är....


Jag donar här ute i e.m....
Väntar på Anna Örnberg & hennes fina Vintagesmycken som kommer att säljas i Butiken:))
Plockar lite med mina vintagepinaler jag hittade igår oxå!


Hoppas Ni får en mysig AdventsHelg Alla Bloggisar...:)) 


Ikväll blir det bokcirkel med finaste vännerna:))
Vi ska diskutera "Femtio nyanser av honom"....
Kan bli intressant;))

Vi har Öppet både lördag & söndag 12-16:))
Välkomna på lite Julmys!!

Kram M



15 kommentarer:

Home Bohemia sa...

Underbara vinterbilder:) Kul med bokcikel...skulle gärna vara med... fast jag kanske måste läsa boken först...vet flera som läser den just nu. Vad tyckte du om den?
Ha det gott/Maria

Nyanser av vitt sa...

Mysigt! Jag har inte läst den än.
Kram

Tinas vita bo sa...

Underbara bilder!!
Men det ser kallt ut.. :)

ha så mysigt med bokcirkeln.. :)

Kram Tina

lisashus sa...

Det ser verkligen vintrigt och härligt ut och någon dekorationssnö behövs ju inte!:) Vackert är det men lite väl kallt med -19! Har har vi -6 - perfekt när det är vinter, mycket snö har vi också! Antar att du bor på småländska höglandet - där är det ju nästan som i Norrland! :)
Det låter ju som en intressant kväll! :)Ha en fin helg i butiken!
Kram
Lisa

~ Ina ~ INASHOUSE sa...

Underbara vinterbilder men jag håller med dig att -19 grader är lite för kallt. :)

Önskar dig en fin 2a advent!

Kramen
Ina

kråke sa...

Så vackert det ligger inbäddat i allt det vita:)) Roligt att ses snart:))

kram vännen och ha en trevlig kväll:)

kråke

Vitt hus med svarta knutar sa...

Kylslaget och vackert! Ha en trevlig kväll!
Kram,
Regina

Tre Engler sa...

For en utrolig vakker gård du har:)
Nostalgien oser av hvert bilde:)
Må være en drøm å få bo sånn:)
Blir spennende å se hva du har plukket ut til butikken:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

Vardag och flärd sa...

Femtio nyanser av honom håller jag på att jobba mig igenom och jag kan inte bestämma mig för vad jag ska säga om den - det är en porrbok som är skriven på ett mästerligt sätt, jag vill läsa den till slutet. Du måste berätta vad som sas på din cirkel!
Vi har också haft -19 här idag, dock ingen blåst och det har inte du heller tydligen för vimpeln hänger rätt ner. Men det är lite för kallt tycker jag också.
Ha en trevlig kväll (skulle gärna varit med och tjuvlyssnat)!
Kram Eva

Gabriella sa...

Så fint och vintrigt det ser ut!

Anonym sa...

Hej Malin.

En lille hilsen fra Danmark.
Det er nogle helt vidunderlig billeder, man kommer i rigtig jule stemning.
Håber i må få en dejlig Jul.
Knus Rinnie
chanellolsen@hotmail.com

Syster vit sa...

Har också vänner som läst boken och tycker den är jättebra men får se om jag läser den själv. Såå fin kula som hänger i granen har du målat den själv.
Kram Liselott

gamla skolan sa...

Härliga vinterbilder på ert vackra hus !
Önskar dig en riktigt fin 2:a advent !
Kramar // Susanne
ps vilken fin julkula , var hittar man dom fina ?

Shabby Homedreams sa...

Really Beautiful....

Wish you a warm Christmas Time.

Lovely Greetings from Germany, Mary

Designe sa...

Såå fantastiskt fint och juligt!...