tisdagen den 22:e januari 2013

Kanske något för Dig....??



Hej:))
Nu har jag bestämt mig för att sälja mitt spanska skåp.....
Inte för att jag har tröttnat på det utan för att jag vill ha ett annat....;))
Det är ju det som är så fantastiskt kul med att inreda, förnya sig.....


Det är nytillverkat & i gott skick men nu är det dags för det att flytta:))
Är du intresserad maila mig för mer information, norregard@orion.vokby.se
Obs! Endast avhämtning!!

Ha det gott, nu ska jag ta en tur på skidorna...;))
Kram M



9 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla snyggt .Men ibland vill man ju förnya sej!Ha en skön tisdag.Kramar Rita ♥

Anonym sa...

Skriv ut pris och mått samt om det måste hämtas på plats eller kan skickas med budbil...underlättar betydligt för ev spekulanter
Skorpan

Fia sa...

Snyggt skåp;))
Mått o pris??

Kram fia ♥

Norr om Köpenhamn sa...

Det är verkligen superfint! Men som sagt, det är ett nöje att förnya sig ;o))) Vi står snart också och ska sälja vårt fina köksskåp. Har bestämt oss för en liten omändring i köket för att få mer arbetsyta. Istället ska jag hitta ett gammalt glasskåp att hänga på väggen....finns massor av fina sådana här i Danmark. Senast idag stod jag och maken och pratade om det. På samma gång ska vi slipa golvet och måla det vitt. Längtar!!!
Må gott...o kramis
Ulrika

Gjuterian sa...

Mycket fint skåp. Jag fick göra som dej när jag hittade ett nytt som passade bättre. Hade turen att hitta köpare bara 2 mil ifrån mej och alla blev nöjda och glada.

/Helen

Syster vit sa...

Det ska bli spännande att se vad du ska ställa där istället...blir säkert fint det också :).
Kram Liselott

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh visst är det fint, tyvärr har jag alldelens för många möbler för att rymma ett till stort skåp. Hoppas det finns en ny lycklig ägare där ute.
Ha en fin dag/Theres

No34 sa...

Det skåpet skulle jag ha ångest att sälja...!
Sååå skönt med en skidtur, men hos oss är det alldeles för kallt för skidor, -22 grader ute!!
Önskar Dig en toppendag, kram Kate

No34 sa...

Det skåpet skulle jag ha ångest att sälja...!
Sååå skönt med en skidtur, men hos oss är det alldeles för kallt för skidor, -22 grader ute!!
Önskar Dig en toppendag, kram Kate