tisdagen den 1:e januari 2013

Min Vinnare.....;))



Så var det 2013.... Hoppas Ni hade en bra Afton igår, det hade vi:)))
Ett nytt år ligger framför oss & jag hoppas det blir något alldeles särskilt!!!
Att vi får se Butiken utvecklas & bli det som jag alltid drömt om.....
Vi är en bra bit på väg men har fler planer på gång;)))

Så till det viktigaste....... min vinnare!
Grattis fina bloggerskan PAULA:))
 Som jag faktiskt haft glädjen att träffa på en bokrelease!
Tack Alla Ni som ville vara med, önskar Ni kunde få varsitt ex.....
Därför har jag bestämt mig för att lotta ut en bok till!!
Grattis min "anonyma" läsare Ulrika du hade oxå tur;)))))

Hoppas första dagen på nya året varit bra!
See you;))

P.s Öppet i Butiken imorgon kväll 16-19;)) D.s
Kram M



12 kommentarer:

Källeboda lantliv sa...

Gott nytt år på dig med ! Hoppas du får det bra i din butik .. Ska försöka ta mig tid att hälsa på .. Var det Paula med loppisliv .. Isåfall kul för henne .. Känner henne väl ! Må så gott ! Kram Jeanette

Anonym sa...

Ååhh, vad glad jag blir:)) Vilken härlig start på det nya året, hoppas det håller i sig;) Tack snälla du!!!

Kram Ulrika

kråke sa...

Grattis till Paula och Ulrika:)) Och en stor kram till dig vännen och god fortsättning på det nya året:)))

kraaaaaam kråke:)

Anonym sa...

God fortsättning!Grattis till vinnarna.Boken verkar ljuvlig.Ser framemot 2013,o alla dina fina bilder o med butiken.Kram Lopploellan

Sallys hus sa...

Gott nytt år önskar jag dig fina Malin!
Ska bli kul att få följa med på din resa ännu ett år..;)
Hoppas även kunna ta mig till din butik nån gång det här året..;)
Kram Katarina

Vardag och flärd sa...

Grattis till vinnaren - och extravinnaren!
God fortsättning!
Kram
Eva

Anonym sa...

Önskar er ett bra 2013 vilket jag är säker på att det blir,nu är det bara att dra på och njuta av butik och ett nytt händelserikt år.Kul för de som vann den fina boken.....kram B

Sabelhagens Olivlund sa...

Grattis till vinnarna, och tack till dig för en fin utlottning.
Kram Maria

irma´s uthus sa...

Gott nytt år:) du har en fin blogg!

LOPPISLIV sa...

Hej Malin! Nämen....Ohhhh vilken lycka!! Och vilken fin start på nya året, helt underbart!! Så glad jag blev :-))

Jag mailar adressen imorgon.
Stor Kraaaaam Paula

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

gattis till dina vinnae och en lycka till spark till dig nu med det spännande året du har framför dig//Gabriella

No34 sa...

Vilket år 2012 det blev för Er med öppnandet av Er vackra butik, som jag planerar att besöka på semestern i sommar!!!
Önskar Dig och Din familj ett Gott Nytt och härligt 2013!!
Kram Kate