torsdag 3 januari 2013

Nya Öppettider i Januari!!



Gråtrist januaritorsdag.....
Tänkte jag skulle rensa ur ett eller annat skåp idag:))
Passar bra när det är tråkväder!


Vi kommer ändra öppettiderna nu i januari!
Onsdagar 16 - 19 (Som vanligt)
Men det kommer endast vara öppet söndagar 11 - 16.
Lördagar STÄNGT!
Om du vill komma en annan dag går det bra att maila mig, så öppnar jag:))
norregard@orion.vokby.se


Söndag 20:e Januari STÄNGT!!
Japp, tanken är att vi ska besöka FORMEX:))))

Ha det bra!

Kram M



6 kommentarer:

Tre Engler sa...

Så herlige vårlige bilder:)
Kjempe kos med litt ny inspirasjon:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Claras Lantliv sa...

Jag skulle med behöva ta en rensar-dag snart. Man samlar på sig lite onödiga prylar då och då =)
Fina bilder du bjuder på!!!
Kramar

Anonym sa...

Rensa är härligt på många sätt ,man mår bra inombords och man får bort lite som inte behövs längre,kanske man kan köpa nåt annat kul istället haha....kul med formex...kram B

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej finaste! O tack för din kommentar, den värmer! Härligt med Formex, det har man besökt några gånger och man blir helt lyrisk o vill bara ha ALLT! vI SYNS SNART HA EN HÄRLIG HELG STOR KRAM FRÅN mAJA

No34 sa...

En befriande känsla med rensning...:) Tog min rensning före jul!
Ha det bäst, kram Kate

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Hejsan. jag ska oxå hämta lite inspiration på formex:) längtar dit!!
Kram Jennie