onsdagen den 30:e januari 2013

Öppet ikväll 16-19....:))



 Hej!!
Idag är det vårkänsla.....
Snart har all snön töat bort & det är 6-7 grader varmt!!!
Lite smygreklam....;))
Superfina gamla jutesäckar som jag använt som draperi här från JDL för 99kr/st.
Man kan lägga dom i soffan eller hänga över fåtöljen, sy kuddar m.m.
Kökshandukar finns med grå rand eller blå rand från House Doctor för 49kr/st.


Plockade in lite syrènkvistar!!!!
Det enkla är som bekant det vackra...eller hur;))


Välkomna om Ni har lust ikväll!!
16-19 har vi Öppet:))
Nu har jag lite att fixa med, ha en fortsatt bra onsdag Alla Bloggisar!

Kram M



10 kommentarer:

Claras Lantliv sa...

Här är det med vårkänslor!! Snön är i stort sett borta och plusgrader =)

Jag hade såå gärna kommit till din butik och kikat om jag bodde närmare...kanske blir det en tripp ner i sommar =)

Kramar

Tre Engler sa...

Vakre bilder og herlig inspirasjon:)
Ja, nå smelter snøen litt her også, deilig å kjenne at det blir lysere dager:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

Tinas bo sa...

Underbara bilder!!

Ja nu kommer vårkänslorna så sakta.. :)
Vi har +13 grader, fast det spöregnar och blåser som sjutton...

Kram Tina

kråke sa...

Vackert som tusan:)))

Kram fina:)

Kråke

LOPPISLIV sa...

Idag sken solen en stund och fåglarna kvittrade när jag gick hem på lunchen, det kändes underbart :-) Så fint i din butik, synd att man inte bor i närheten, hade kommit som ett skott ikväll :-))

Stort Grattis till nomineringarna, du är sååå värd dessa, hoppas verkligen du vinner!! Kraaaam Paula

Pam~Simply Nordic sa...

The lovely Jute looks so beautiful as well as your many vintage tresors in your furnishings! Have a great Wednesday! xo Pam

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej finaste Malin!!!! ååå vad härligt med vårkänslor...snön ha töat en hel del på Öland i dag oxå....du vilken storlek är det på säckväven...jag blev inspirerad av dina tips nämligen.......kram från Maja

bea's blog sa...

Herlige bilder ~ stilig!
~.♥.~
Beatrice

Norrfrids Eija sa...

Jösses så snyggt kök i butiken. Storgillar att du tagit in färg - stark färg! Är det vanliga jutesäckar som hänger under diskhon?

akissfromthepast sa...

stilga bilder!
jag hittade din blogg från härliga Temps Perdu-blog, så många fina gamla saker här :)