tisdag 29 januari 2013

Till Er mina finfina Läsare...;)))



Vill bara kika in snabbt innan jobbet:))
Tusen Tack för ALLA rara hälsningar!!!
Ni gör min dag....;))


Vad vore bloggen utan Er??? Nada...
Butik Norregård hade inte funnits om det inte varit för Er mina trogna följeslagare....
Ni ger mig hopp & mod & styrka att våga följa min dröm!!!
Tack för att Ni står ut med mig...dag efter dag...*ler*....
Trots att jag visar mitt postskåp för typ 100:e gången:))
Ses imorgon igen, då har jag Öppet mellan 16-19!!

Kram M




17 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej Malin!

Stort grattis till nomineringarna...åå så spännande och de är du verkligen väl värd efter allt slit.
Ha en fin dag!
Kram Katarina

Lilla Blanka sa...

Stort GRATTIS finaste Malin!!! Åh vad glad jag blir..!

Oavsett hur det går så tycker jag redan att ni är Vinnare ❤

Kram till dig! Nu skall jag njuta av dina bilder en stund :))

Mia

bec sa...

you have collected some beautiful pieces...displayed so well!
Bec x

Meta sa...

Tänk så mycket kul man kan göra med ett sånt skåp. Ett favoritskåp kan jag tänka.
Ha en fin vecka
Kram meta

No34 sa...

Stort GRATTIS till nomineringen, verkligen!! Vilken fin bild på självaste frun!!
Ljuvligt postskåp har hon oxå...!
Njut av tisdagskvällen, kram Kate

Fia sa...

Grattis fina Malin ♥ Vad duktig du är! Fint postskåp, värt att visas många gånger;)) Kram fia

Chokladvillan 1910 sa...

Älskar ditt postskåp ! ;)
Må så gott !
Kram Anki

House and Garden by Bia sa...

Det var väl ett härligt postskåp!!!
Snyggt bord också!
Kram bia

Rosa i huset i vitt sa...

Det kan man se hur många gånger som helst det skåpet
kram Rosa

Blan betong och gammeldags pioner sa...

åååå Malin det skåpet tröttnar man ALDRIG på urvackert...i somras va jag på Coola Loppan o såg ett underbart typ ställ där man sorterat post i...funderade hrm vad ska jag sätta det ha ju ett väldigt litet hus..funderade lite för länge för när jag kom tillbaka efter en stund var det sålt!!! SHIT!!! Men jag vet vem som köpte det..och det gör sig fantastiskt vackert hemma hos denna härliga kvinna T med bloggen HWIT blogg!!!
HA en underbart härlig fortsatt vecka kram från Maja

Marie sa...

Ett stort, stort GRATTIS Malin till nomineringen, det är ni väl värda!!!

Kramar Marie

Nyanser av vitt sa...

Åh vad kul med nomineringen Malin. Grattis!
Kram Agneta

Tinas bo sa...

Grattis till nomineringen!! Vad kul!!!
Det har du verkligen förtjänat, vännen!! :)

Kram Tina

Tre Engler sa...

Wow....for et utrolig vakkert skap:)
Var jo bare helt nydelig:)
Sånt ønsker jeg meg også:)
Nydelige bilder kjære deg:)
Sov godt
Klem Merete

Syster vit sa...

Vi står lätt ut med dina bilder på ert supermysiga hus.
Kram Liselott

kråke sa...

Tröttnar aldrig på dina vackra saker eller bilder:)))

kraaaaam vännen:)

kråke

Pardiset i skogen sa...

UNDERBART......kram