tisdag 12 februari 2013

Doften av eucalyptus.....:))



Hello Sunshines:))
Har fixat ett par kransar till min nya kärlek...(skåpet)....
Det doftar starkt av eucalyptus i köket & jag älskar det:))


Lite vita pärlisar på köksbordet....


 Kransen till höger är lite större, de är inte gjorda samma dag.....
När den torkat lite till tror jag nog de blir ungefär lika stora....;))


Här snöar det för fullt & det är dags för en tur med vovven & skidorna:)))
Härligt, är det vinter så är det....

See you!!
Kram M



16 kommentarer:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Vad vackert med eucalyptyskransar! Var i hela friden får man tag på dessa? Eller är de sprayade med doft? Jättejättefina!

Kram
Petronella

Lyckoslanten sa...

Du inspirerade mig att skaffa eucalyptus tidigare ett år också om jag inte minns fel. Dina kransar är så fina på ditt vackra skåp.
Ha det bra! ♥

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

Jätte vackra likaså skåpet ! :)
Vad använder du för glans på färgerna ? :0
Jag ska måla vårat skåp . Hade tänkt att ta det lite i grått men det är ju så snyggt i vitt med :)
Ha det gott ! vi har åkt kälke ;)
kram

lisashus sa...

Så vackra kransar och så fint de passar på ditt fina skåp! Eucalyptusfistar har en så vacker grön färg!
Det är nog den snön som kommer hitåt sen! Då blir det skottning igen då...!:)
Ha en fin skidtur!
Kram
Lisa

Anneli sa...

Jättefina kransar.

Är det vanliga kvistar du köpt från blomsteraffären?

Älskar att binda kransar av allt möjligt, men någon eucalyptuskrans har jag aldrig gjort..............dags för det nu kanske.

ha en fin dag,
Anneli

Chokladvillan 1910 sa...

Vackert, vill också ha eucalyptuskransar !!! ;)Hm, känner doften...
Må så gott & ha en härlig tisdag !
Kram Anki

Syster vit sa...

Hm tror det finns eucalyptus på blomsterlandet så det får nog bli en krans, blir inspirerad av dina fina. Åkte skidor i Söndags och det är tre år sen sist...huu vilken träningsvärk hihi.
Kram Liselott

Madame Suédoise - Mitt franska lantliv sa...

Ja, finfina kransar!!! Sa romantiskt och lantligt! Precis i min stil!
Ha en bra kväll!
Kram Malin

Tre Engler sa...

Vakkert:)
Og for et nydelig skap:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

monica sundvik sa...

Funderar också på om man får köpa kvistarna från blomsteraffären.
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Gabriella sa...

Så vackert det ser ut hos dig!

Vida sa...

men oj så himla vackert skåp..och med helt galet vackra detaljer ;)
du är en konstnär att få till fina kransar...måste nog jag oxå testa ;o)

Vidafebernerbäddadkram

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Så underbart det låter att ta en tur med vovven och skidorna!! Jag är hemkommen efter två dagar på en kursgård!

Vackra kransar, passar fin fint på ditt vackra skåp.

Hälsningar Monica

Anonym sa...

Hur gör du kransarna binder du ? eller virar du runt en ring?
Mvh Helene

~ INA ~ Inas☆House sa...

Jättevackra kransar! :)

Ha det bäst!
Kraam
Ina

Fröken Grön sa...

Väldans vackra kransar på ett väldans vackert skåp! När jag ser en sådan ståtlig möbel kan jag ångra att vi flyttade in i ett pyttelitet hus med lågt i tak...

Ha en fin onsdag!
/Anna-Karin