fredag 8 februari 2013

Ikväll ska jag.....:))



Så sköööööönt med fredag har varit en trött vecka för mig.......
Ikväll kommer jag dock bli så mycket piggare....
 Jag ska fira Butik Norregårds öppning med mina kära kvinnocirkel:))) 
Skulle ha blivit innan men det hann vi inte, så ikväll är det äntligen dags!!!


Dessa fantastiska kvinnor har följt & stöttat & peppat & inspirerat mig när jag tvivlat.....
De har lyssnat på mig & mina drömmar i flera år nu:))


Ikväll äter vi lite gott & bara njuter här ute....;))


Önskar Er en Trevlig Kväll!!!
See you:))

Kram M






25 kommentarer:

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Så härligt!! Ha nu en riktigt mysig kväll :) Kram Tilda

Hanna sa...

Ha en fin fredagskväll.
Kram
Hanna

Anonym sa...

det ser ju jättemysigt ut...butiken blir festlokal med..då får man hoppas ni får det härligt i kväll.kram Lopploellan :)

Långasjö Vandrarhem sa...

Så vackert du har gjort det, mysigt ser det ut!!! syns snart :) Kram Eva

blockethuset sa...

Ser mysigt ut,Malin..ha så trevligt!
Kram
C

kråke sa...

Ha en underbar kväll fina du:))

kram kråke

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Låter så mysigt o trevligt!
Ha en underbar kväll:)
Kram kram
Jessica

artemanoCReativ sa...

How I like your butik and your fotoes! Every day I have to look them.

Besitos, Christl

Vita små hjärtan sa...

Vad mysigt! Önskar dig en toppenmysig kväll. Det är du så värd!
Kram Agnetha

Rummet för välbefinnande sa...

Härligt Malin.
Det är verkligen underbart med er kvinnocirkel. Vilket stöd det är att ha varandra. Faktiskt kan det vara sådant som gör skillnaden i mångt och mycket när man har likasinnade att dela tankar, funderingar och glädje med.
Ha en toppenkväll!
Kram Mia

~ INA ~ Inas☆House sa...

Önskar dig en fantastiskt fin kväll med gänget! :)

Kraam
Ina

Anonym sa...

Så mysgt!!

Hoppas ni får en mysig kväll!

Kram Marie

Lovisa Wallin sa...

Så mysigt det ser ut, gillar verkligen den perfekt balanserade utomhus-känslan. Önskar er en trevlig kväll!

Tinas bo sa...

Läter härligt!!
Ha nu en riktigt mysig kväll!

Kram Tina

Sirpa sa...

Hej! Hoppas ni har en riktigt rolig kväll! Önskar dig en mysig helg!
Kram Sirpa

hemma hos lilla mej sa...

Låter så mysigt o trevligt!Underbar dukning.
Ha en underbar kväll.Kramar Rita ♥

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

Så härligt ! :)
För er alla att kunna sitta nu där och njuta av maten :)
Visst är det så skönt att ha såna vänner som lyssnar och stöttar! :)

Butiken är så fin och så härligt för er nu att kunna njuta av det! :)

Ha en fin helg ! Kram

Villa Björkenäs Backen sa...

Och så klart att jag skulle säga att vilken fin Dukning ! :)

Tre Engler sa...

For et nydelig dekket bord:)
Håper dere har hatt en kjempe koselig kveld
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

Källeboda lantliv sa...

Mysigt ! Var rädd om dina vänner .. De betyder mycket ! Hoppas ni fick en trevlig kväll ! Kram Jeanette

Holly Design sa...

Å så fint du har gjort.
Vänner är viktiga.
Bra vänner det är inget man får, det förtjänar man sa alltid min farfar.
Å det är sant.
Ni fick förstås en toppen kväll i den fina miljön.
Kram / Gunilla

vitadrömmarobusigabarn sa...

Vackert vackert och ha en jättefin kväll!!!
Kram Tina

Blonder og perler sa...

SÅ vakkert du har dekket bordet!

Ha en koselig kveld.

Klem.

Gabriella sa...

Underbart! Ser fint ut hos dig!=)

Meta sa...

vad mysigt att sitta där och äta. ser väldigt inbjudande ut.
ha en go vecka
Kram Meta