tisdag 5 februari 2013

Lite Tisdagstankar....



Hello Sunshines...:))
Det är tråååååkväder & jag har lust att måla hela huset vitt......
Har så mycket jag vill göra med Norregård!!
Tiden räcker inte just nu men snart.....så kanske vi kan hitta en liiiiten lucka....
Ni vet som man tänker så blir det, iaf det man själv kan påverka.....;))


Mina torkade eucalyptuskransar är så vackra & doften dröjer sig kvar!!
Gissa om jag är glad för mitt skåp:)) Lycka är att plocka in mina pinaler.....

Ikväll blir det lite prismärkning....
Ses imorgon igen om Ni har lust....;))

Grattis på födelsedagen fina Vännina A!!!
Kram M



14 kommentarer:

Siret sa...

What a beautiful little cabinet!
I love these silver cups!
Have a nice day! - Siret

monica sundvik sa...

Vackert skåp, jag ser att du fått dina
saker på plats i skåpet. Det rymmer en hel del.
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Tre Engler sa...

Nydelig skap med utrolig flotte glass:)
Bare utrolig flott:)
Fortsatt god kveld
Klem Merete

Chokladvillan 1910 sa...

Supersnyggt skåp ! Förstår att du är nöjd ;)
Det ser så fint ut med alla saker.
Må så gott !
Kram Anki

Gúa sa...

Så fint det blev..:)
Puss ❤

Anonym sa...

Tjusigt skåp.I like....Roligt att få pynta till det.Kram Lopploellan

Marie sa...

Så fint skåpet blev hos dig och så mycket fint du har inuti det.

Kram Kram
Marie

Sirpa sa...

Hej! Ja, hemsk väder idag! Men skåpet är jätte fin! Har det bra!
Kram Sirpa

Källeboda lantliv sa...

Ja visst vill man mycket .. Ett vitt hus snyggt ! Man får hejda sig ibland ! Kram jeanette

Anonym sa...

Oh vad bra det blev:) Mitt står fortfarande orört mitt i rummet, hoppas att tiden finns i helgen efter stängningsdax...
kram Camilla

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint skåpet blev.Massor av snyggt inuti har du .Kramar Rita ♥

Anonym sa...

Hej Malin.
Så fint det er, du forstår virkelig at lave det hele så fint.
Du når så meget :-)
Knus Rinnie

Anonym sa...

Men nu får du hejda dig:) Vitt hus, usch tänk dig det på vintern!
Skorpan

Vintage sa...

Underbara bilder från din fina butik! älskar bilden på kissen,så fint med djur på bilderna Önskar en toppen dag Kramar susanne