fredag 15 februari 2013

Vilken Kväll.....;))



Hej:))
Veckans bästa dag är här....!!
Igår fick J & jag ta emot pris för Årets Bragd 2012 i Emmaboda kommun....;))
För vårt arbete med att renovera & bygga upp Butik Norregård & att utveckla landsbygden.
Även bloggen fick vara med på ett litet hörn...!


Blommor, present & diplom....& inte minst Äran!!!
Vi är så stolta över att vår lilla Butik får uppmärksamhet:))


Kan inte låta bli att ta med denna bild...*ler*....
En av jurymedlemmarna känner sig nog lite i vägen...;))

En särskild liten Hälsning till Er mina läsare Carina & Arne!!
Så sött av Er att komma igår....:)) 

Kram M



28 kommentarer:

sussi sa...

Grattis till dig :) gud så roligt. Kram Sussi

Stationen1887-Angelica sa...

Men vad roligt!! Stort stort grattis!!! Kram!

lisashus sa...

Åh, så roligt! GRATTIS! Så härligt att få sån uppmärksamhet och bli så uppmärksammade, efter allt arbete ni lagt ner! Så glad jag blir för er skull!!!
Kram
Lisa

Mina drömmars hus sa...

Stort grattis!!! Jag är inte förvåndad
kram
AC

Marie sa...

Ett stort stort GRATTIS Malin, blir så glad för eran skull!

Ha en mysig helg!
Kram Marie

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Ett stort grattis till er!! Läste om galan i tidningen i morse.. Priset & uppmärksamheten är ni väl värda. Kram & ha en skön helg

Ambienti sa...

GRATTIS!
Vad roligt att ni fick pris! :-) Genom din blogg förstår jag att ni har lagt ner er själ och otroligt mycket arbete och kärlek i det ni har åstadkommit...
Kram
Christina

Bokcaféet i byn sa...

Fantastiskt! Stort grattis!
Kram Anna

G:a Affären sa...

Ett stort Grattis till både dig och maken! Jag blir så jätteglad att ni fick priset ni är så väl värda, jippi!
Nu släpper jag tummarna!

Kramar
Cia

Blan betong och gammeldags pioner sa...

ett jättegrattis från oss här på Öland!!!! Det va det första jag gjorde på morgonen kollade bloggen först...sen blev det Barometern o Östran på nätet!!!! JAg tycker verkligen att Ni gjort en stor bragd..är så glad att man våga satsa på landsbygden o att inte allt ska finnas inne i storsamhällena eller städerna!!!! Sen är det en ära för mig att ha kunnat vara med från "första" spadtaget o fått se er resa för för att förverkliga Era drömmar!!! Sen gör ju inte saken det sämre att Ni är så förbaskat trevliga gooooa människor!!! Ha en fin härlig vecka o bara NJUT! Största kram från Maja

Holly Design sa...

Å vad roligt.
Ett stort GRATTIS till er båda.
Ha en fin helg / Gunilla

Cat sa...

Stort GRATTIS! Det har ni verkligen förtjänat.
Ha de riktigt gott. Kram, Cat

Hannis sa...

GRATTIS!!!
Förstår att du är jätteglad=))

Kram Hannis

kråke sa...

Sååå härligt vännen!!!:))) Ett stoooort grattis till er, det är ni sannerligen värda!!:)))) Bamsekramar och ha en fantastisk helg:)))

Kråke

Anonym sa...

Jätttttemycket grattis till utmärkelse!!!!!!!Hoppas ni kan ta till er allt.....Kram Lopploellan

Lövbacka sa...

Stort Grattis! Kram Pernilla

~ INA ~ Inas☆House sa...

Superdupergrattis! ♥

Ha en toppenhelg!
Kraam
Ina

Gúa sa...

Jag DÖÖÖR så KUL:)))))))))
Grattis fantastiska ni ! Jag är så glad och så stolt!

Puuuuuuuss o kärlek

Susanne sa...

Såååå kul, grattis till er ;)) Emmaboda kommun, inte så långt då kanske jag kan titta förbi nån gång ;))
kram kram
susanne

Tinas bo sa...

GRATTIS!!!!
Vad kul!!
Blir såååå glad för eran skull!!! :0) :0)
NJUUUUT nu!!

Ha en härlig helg!!
Kram Tina

Fröken Grön sa...

Stort grattis, Malin!
Det där var ni verkligen välförtjänta av!
Ha en riktigt skön helg!
/Anna-Karin

Tre Engler sa...

Så utrolig gøy:)
Gratulerer så mye og velfortjent:)
Gleder meg på dine vegne:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

Anonym sa...

Ett jätte stoooort grattis till er,härligt efter allt slit.Kul att det uppmärksammas här ute på "vischan"också.Många kramar till er från fam.Elof

Helena, The Swenglish Home sa...

ÅÅÅÅH så roligt för er! Jag blir alldeles pirrig å era vägnar och SÅ glad för er skull!

Varmt grattis, Malin!

Kram,
Helena

diana sa...

Hej
Det kan jeg sagtens forstå det er so flot,din butik og har været rigtig spænende at følge med opbygningen af den, held og lykke med det og ha en rigtig god weekend !!
Kram Diana

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stort grattis till er bägge, det var välförtjänt.
Stor kram
AnnaMaria

Anonym sa...

YES! YES! YES!
Såååå kul!!!
Ni har "DET"!!
Längtar tills man får komma o se er butik "live"..
JätteKram Marie :)

blockethuset sa...

JÄTTTTTEGRATTIS! Läst om er överallt nu, men härligt att ni får landsbygden att blomma!
Kramis
Carina