måndag 4 mars 2013

Ny vecka....



Dagens lilla hälsning från Norregård:))
En liten miniros har hittat hit, svårskötta men vackra om Ni frågar mig....


Jag nyper mig i armen för att förstå att Butiken är igång & är så glad för alla som hittar till oss...
Det är precis så kul som jag trodde att det skulle vara...:))) 
Men allt har ju en baksida, dock inget allvarligt men oj vad vi kommer efter med det vardagliga!!
Här har jag röjt av bordet & kan inte fota mer åt höger eller vänster.....
Ska försöka ta tag i tvättberget & alla högar som ligger här & där:((
Så trist men skönt att få det gjort....

Ha en Trevlig Kväll:))
Kram M




16 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Hejsan Malin !Bara så härliga bilder.Vad tar du för det söta bilden från förra inlägget.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

~ INA ~ Inas☆House sa...

Ja minirosor är lite trixiga att sköta men visst är de söta! Om man planterar om dem så kan de blomma rikligt och riktigt länge. :)

Ha det bäst!
Kramen
Ina

Anonym sa...

Underbart med vita rosor om du frågar mig,njut av er butik och låt högarna va,de springer ingenstans haha.kram B

Änglarnas hus sa...

Hallojsan goa Malin!!

Jag vet vad du menar :)..ler..Det är tur att man kan vinkla kameran precis så man vill!!

Härlig ros..men som sagt svårskött!

kram kram Sanne

Prinsessorna på Bellevue sa...

Åhh, grattis till att Butiken är igång, det är så fint så det inte är klokt åt det! Tycker också att minirosor är tokvackra men de brukar tyvärr vissna hos mig, efter ett litet tag... Men härligt att njuta av dem så länge det varar för vackrare för man väl leta efter...

Kram
Petronella

Tre Engler sa...

Så kjempe kos å høre at butikken går så bra:)
Vel fortjent etter all jobbing i forkant....
Ønsker deg en herlig uke
Klem Merete

Millas hem sa...

Hej Malin!

Jag behöver väl inte fråga om du har det bra. Det kan jag tydligt förstå när du beskriver din lycka med butiken.=) Jag är så glad för din skull att det blev precis som du tänkt dig!

Hoppas att vi kan ta en tur och hälsa på till våren!

Kram Camilla

G:a Affären sa...

Tänk att en lite miniros kan mildra tvättberg och andra högar!
Så roligt Malin att det går bra med butiken och att du stortrivs, det tror jag alla dina kunder gör också!

Kramar
Cia

Vita små hjärtan sa...

Förstår att vissa saker får vänta. Inte lätt att hinna allt. Vi ska försöka komma i vår/sommar,det ska bli så kul!
Kram Agnetha

Vida sa...

tusen tack för ett helhärligt besök hos dej...himmel vad mycket vackert du har i butiken och så fint och smakfullt du har fixat till det...du kan det här Malin ;))

nu när äntligen snön har smält och vägarna är fina så hoppas jag kunna göra fler besök ofta ofta;))...vill ju träffa Jack oxå;)

Vidadaxförvårskriketkram

Anonym sa...

Ja visst är det härligt vad en ny blomma kan göra....få en liva upp lite. :) Bara att ta tag i det sura äpplet,man mår bättre sen./kram Lopploellan

evalevabo sa...

Underbara bilder o blogg. Gillar!
Kram
Eva

LOPPISLIV sa...

Vad kul att det går så bra med butiken! Härligt!!! Hoppas kunna besöka dig i år :-) Ha en fin dag!! Kram Paula

Petra Eriksson sa...

Åh så härliga bilder! KRAM Petra

Sirpa sa...

Hej! Fin ros! Ja, man vill ju fota helst där vart det ser ut fiiint:)
Skönt att höra om butiken!
Har en skön onsdag!
Kram Sirpa

Blan betong och gammeldags pioner sa...

hej finaste MALIN!!! Skit i tvätthögarna o allt det andra man hinner det ändå...njut av butiken njut av alla härliga möten med härliga människor.....Ha en fin helg kram från Maja