lördag 23 mars 2013

Unpacking.....:))



Hello Sunshines....:))
Idag skiner solen & det töar!!!! Love it...!!
FinFreja & jag håller på att packa ur bilen.....


 Blir Butiken hela dagen (som vanligt) för mig...Lycka...*ler*...
Ska städa & dona lite har jag tänkt!!


I eftermiddag kommer det ett gäng tjejer.....:))
Jag öppnar gärna utanför ordinarie Öppettider om jag har tid!!
Maila mig norregard@orion.vokby.se om det finns intresse....;))

See you!
Imorgon har vi Öppet som vanligt 12-16
Kram M




7 kommentarer:

angie sa...

schöne b8ilder und ihre katze ist so süß!!! alles liebe von angie

Rummet för välbefinnande sa...

Sådana där bilder gör att det kliar i mina fingrar. Hi hi
Kommer ihåg känslan från när jag hade butik själv. Det var sååå kul att gå där och plocka o fixa. Speciellt när man kommit hem med lite nya skatter.
Ha en bra dag!
Kram Mia

monica sundvik sa...

Härligt solsken och fina askar.
Trevlig lördag!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Anonym sa...

hej i solen!Vilka mysiga grejor du hittat!!Kommer du att sälja hattaskarna???Kram Lopploellan

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

<Vilket härligt väder och vilka fina "boxar" du har på bild.
ha en härlig lördag kväll
mvh
Gabriella

Blan betong och gammeldags pioner sa...

hej finaste mAlin!! Ser ut som du varit på min favvoloppis i PÅryd hrm känner igen en del godbitar tycker jag...bla hattaskarna hihihihihi HA en fin lördag kram från Maja

Gabriella sa...

Vilken härlig bild på finFreja som hjälper till!=)