torsdag 25 april 2013

Idag ligger jag här....



Idag ligger jag här & vickar på tårna...:))
Njaaa, jag försöker stundvis iaf!!
Varför ska det vara så svårt....
Jag mår bättre idag men mååååååååste vila...;))


 Bjuder in Er i sovrummet, som jag ju gjort förut...
Det känns faktiskt ganska privat tycker jag...:))
En gång kom det fram en karl på jobbet & sa "igår var jag i ditt sovrum...."
Han hade läst bloggen så klart, det kändes så där kan jag säga....


Tack för snälla kommentarer, mail & sms Ni är så söta:))

Vet Ni, jag har fått en sån rolig förfrågan...
Det är deadline imorgon...om & när det blir något lovar jag tala om vad det är....;))
Det dröjer ett tag förståss...
See you!!

Kram M


15 kommentarer:

Cat sa...

Men gud så fint sovrummet blev :) men jag förstår att det inte är kul att ligga där när våren ångar på som ett lok utanför.
Vila upp dig ordentligt så att du kan njuta av våren.
Kram, Catarina

Syster vit sa...

Mysigt sovrum. Men nu blir jag ju allt nyfiken på vad det roliga kan vara ;)))
Kram Liselott

Anonym sa...

Skönt att höra att du är bättre i dag,sämre utsikt kan man ju ha när man ligger och vickar på tårna,men ta det där med vila på allvar så du kan njuta av vår och annat härligt. Kram på dig

monica sundvik sa...

Ert sovrum är bara så ljuuuvligt.
Inte trevligt om man inte mår bra,
hoppas på bättring.
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Designe sa...

Så vackert och vilsamt sovrum och vackra järnsängar! Krya på dig! Kram

Designe sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Gabriella sa...

Så fint det ser ut från ert sovrum, vilsamt och vackert. Kan tänka mig att det är svårt att ligga och försöka ta det lugnt fast man borde, när man gärna annars är igång. Hoppas du får må bra snart!

lisashus sa...

Skönt att du vilar i ditt vackra sovrum! Ja, jag håller med dej - sovrummet är verkligen privat och man väljer ju sina bilder och vinklar!
Fortsätt vila och krya på dej!
Spännande med förfrågan...!
Kram
Lisa

Anonym sa...

Var rädd o dig..
Jätte fint sovrum!
Kram Marie

Anno 1924 sa...

Vakkert soverom!! Så delikat og lunt:) Lekre jernsenger!:)) Ha en fin kveld! Klem

Sirpa sa...

Vilket vackert sovrum du har! Nu blev jag nyfiken:)
Har en mysig fredag!
Kram Sirpa♥

Gúa sa...

TACK! min vackra vackra Malin. Love U girl!

Fantastiskt sovrum, förstår att han trivdes där!...det gör jag med :)))

Och nu får du maila mig och berätta, för ajg kan inte vänta på att veta vad denna förfrågan handlar om!?!
Thihi, nyfiken som alltid.

Fortsätt ta hand om dig. Dofta av våren och bara småmys med det du älskar. Så ska du se att du snart mår BÄST!

Stor famn omtanke till dig, från mig.
Snart kommer jag på besök :)))))

Anonym sa...

Vad det blev fint i sovrummet!Krya på dej kram från Lopploellan

Ambienti sa...

Krya på dig, Malin! Jag har själv ofta migrän och spänningshuvudvärk, så jag vet hur det känns...:-(
Jag tyckte så mycket om din vackra bild med olivträd, så att jag lånade den och länkade till dig från min blogg. Hoppas att det är ok! :-)
Sköt om dig!
Kram
Christina

G:a Affären sa...

Ert sovrum är så rofyllt, där kan du säkert återhämta dig. Och sängarna är helt ljuvliga!
Var rädd om dig nu Malin.

Kul med förfrågan, jag blir verkligen nyfiken!

Kramar
Cia