tisdag 2 april 2013

Lite Tisdagstankar....:))



Hello Sunshines...;))
Idag var det riktig vårkänsla på vovvens prommis!! 
Hoppas Ni haft Er bästa Påsk även om den varit kall....
Jag har haft mitt livs roligaste Påsk:))
Så många möten med fantastiska, inspirerande människor!!
Jag är så glad att vi vågade satsa & tro på Butiken....
Det är 4 månader sedan vi öppnade & det har gått låååångt över förväntan...:))
Tack vare Er som besöker oss vill vi satsa ännu mer....
Det kliar i fingrarna på mig att komma igång med verandan!!!!
Så fort tjälen går ur marken börjar vi gräva....

Klicka HÄR får du "möta" en av alla fina besökare vi haft i helgen!!
Hon har superfina saker i sin webbshop...;))

Ikväll är det dags för "vanliga jobbet" igen....
See You!!
Kram M



4 kommentarer:

Siret sa...

What a marvelous sunny place!
Best wishes, Siret

kråke sa...

Tänk att det redan gått 4 månader och så himla bra det blev:))) Nä, nu måste jag snart komma igen och dricka kaffe i snygga muggar och titta på allt nytt du fått in:))) Annas smycken ser jättevackra ut:)) Gillar oxå Marions webshop och saker och hon tar underbara bilder:)))

Kram vännen och fortsatt skön solig vecka:)))

kråke

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Tre Engler sa...

Så utrolig vakkert bilde:)
Ser helt skjønt ut i ute stuen din:)
Klem Merete