måndag 29 april 2013

Ny Lekstuga....:))



Några pics på min nya lekstuga.....;))
Biblioteket är inte längre något bibliotek....
Vi har rensat ut massor med böcker & det känns sååååå skönt!!

 

De som fick vara kvar ligger numera i plåtskåpet....
Skåpet har stått länge i Ladan & väntat på att få flytta in!!!
Plåtväggen i bakgrunden får vara kvar ett tag...:))
J tycker väl så där....
...men jag ser ju att du vill ha den...var svaret när jag undrade om vår nya vägg...!!


Tänk vad veden smutsar ner våra nymålade vita väggar...*ler*...
Plåten skyddar ju faktiskt:))
Vi får väl se hur länge den varar...


Nu ska jag nog vila en stund...kanske tända en brasa!
Ute blåser det kalla vårvindar...

See you...;))
Kram M


14 kommentarer:

Tre Engler sa...

Så kjempe fint det har blitt:)
Stilig med de metall skap:)
Ha en herlig uke
Klem Merete

Ekenäsliv sa...

Men va mysigt!!
Jag hade en fotograf hemma igår och det var så himla kul, hoppas någon tidning vill köpa det sen:-)
Har ni börjat med fiketbygget än då? :-)
Kram Anna

Chokladvillan 1910 sa...

Jätteläckert ! Där skulle mannen sätta stopp...tyvärr ! Ibland skulle jag vilja ha ett "eget" hus & inreda precis som bara jag vill...hehe
Må så gott & ha en härlig Valborg !
Kram Anki

Anonym sa...

Coolt!!

Kram o ha en mysig valborg/ Marie

Gúa sa...

J, du rör den inte!!! OK!

SKITSNYGGT!

Pus so kärlek :)))))

Elna sa...

Så fint det blev och ibland kan det vara skönt att bara gömma undan alla röriga saker. Du får ha en fin vecka.

Kramen

Gabriella sa...

Åh, ljuvliga bilder! Så fint du har det!

Lilla Torpet sa...

Vilka underbara bilder du bjuder på Malin =)
Alltid lika inspirerande att kika in här!

Ha en härlig Valborg!
Kram Clara

Anonym sa...

Det blev ju jättefint!!!Ser hur mysigt ut som helst!Ha en skön Valborg o 1:a maj helg!Kram Lopploellan

kråke sa...

Superläckert!:)))

Kram vännen å ha en härlig valborg:))

kråke

Gamla Posthuset sa...

Hej Malin!
Smart "väggskyddare" du har införskaffat dig. Plåtskåpet är superläckert. Passar perfekt. Man skulle ha skåp i hallen och när man får gäster så får de ta var sitt skåp och hänga in kläder och skor. Lite annorlunda. hihi :)

Önskar dig en fin valborg!
Kraam
Ina

http://gamlaposthuset.blogspot.com

Gjuterian sa...

Min granne har ett liknande skåp fast med lådor som bara står och skräpar i trädgården. Är så sugen att baxa hem det till mej istället ;-)
Det kan ju bli så fint.

Kram från Helen

G:a Affären sa...

Mmm, det kallas kvinnlig list...snyggt blev det i alla fall med plåten.
Jag tror du har ganska fria händer att leka och J verkar vara en förstående man. Sedan kan han snickra också!

Kramar
Cia

Blan betong och gammeldags pioner sa...

wow så himla läckert helt i min smak....gillar ditt industriskåp..ha själv ett i illgrön färg från självaste Runes bensin i Emmaboda hihihi det kommer att bli turkost....Ha en fin helg kram från Maja