måndag 8 april 2013

Sneak Peak.....:))



Så var det ny vecka....
Visst är det så att om man byter ut något vill man liksom byta ALLT i det rummet.....:))
Våra järnsängar är på plats...det gör att jag vill göra en helrenovering av sovrummet....
Japp, sån är jag & många mer med mig:))


Himmel det känns superromantiskt.....
Lampan är från Lene Bjerre & är inköpt för många år sedan!
Den får ersätta tills jag hittar vad jag verkligen vill ha...:))
Sängborden vill jag byta men de kanske får hänga med ett tag till....
Nya gardiner & nytt trägolv, det som ligger nu är så tunt så tunt....& fel färg....
Det var dagens i-landsproblem!

(Överkast från Au Maison, klänningen är inköpt i Danmark)

Nu blir det prismärkning, har fått hem nytt från House Doctor:)) 
See you!!

Kram M



15 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej finaste Malin,

Jag myser när jag tittar in här, som vanligt hihi, och skrattar för mig själv för jag är precis likadan :)))
En liten (järnsängar är i och för sig inte så små men ändå) grej som har en viss charm kan räcka för att ett helt rum skall göras om ;))

Kraaaam och ha det fint!
Mia

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Lovely lovely!!!!!! Spännande med nya saker...det blir ett besök snart igen!!! kram från Maja

Anonym sa...

Oj, ni ligger där som en prins och prinsessa,kul med nya grejer kram B

Cat sa...

Amen, så underbara sängar :-) Så fint och superromantiskt.
Ha de gott. Kram, Cat

Anonym sa...

vad kul att få kika in i ert sovrum!!vad det ser romantiskt o ljuvligt ut!!hoppas sängarna är sköna.....kram Lopploellan

Jennys Vita Villervalla sa...

Jag ler igenkännande när jag läser ditt inlägg....
Fina bilder!
Kram
Jenny

monica sundvik sa...

Sängarna är sååå fina.
Kram, monica från MINA TVÅ HEM

Anonym sa...

Mm..
jag tycker det romantiska är ljuvligt..
Vilka sängar o vilket underbart överkast o klänningen, Mm.. :)

Kram Marie

Tre Engler sa...

Aldeles nydelig:)
Elsker disse gamle jernsenger og det står på min ønske liste:)
Ønsker deg en herlig uke
Klem Merete

LantlivsAnette sa...

Åhh vad roligt att sängarna är på plats sååå fint, jag känner till det där att vilja ändra o göra om.. :)
Kraaam Anette

Syster vit sa...

Hur fint som helst. Antar att du har en plan vilka sängbord du ska ha istället :))) men jag tycker dom du har passar utmärkt...kompletterar varandra fint...bara min tanke ;)
Kram och fin dag
Liselott

Marit sa...

Åååh, så vakkert!! ELSKER jernsengen!<333

Ha en flott dag!

Klem Marit

Sallys hus sa...

Hej hej!
Men ååå lika underbara bilder som vanligt!
Sängarna är underbara och en veranda på butiken!! Woooow det kommer verkligen bli pricken över i:et. det kommer locka många många i sommar.. Då blir det ju en hel utflykt...man kan sitta där länge i solen o njuta. Ska ni ha café också? det tror jag skulle vara en stor vinst...Smultrongården som ligger alldeles bortanför oss lockar ju 1000-tals besökare tack vare det.
Kram Katarina

Gabriella sa...

Åh så fint det ser ut i ert sovrum! Underbart!=)

Johanna sa...

Så fint det är med järnsängar!
Klänningen är helcharmig oxå.
Ja,ändrar man ngt så får det följder ;-)
Varm hälsn Johanna