torsdag 4 april 2013

Vååååååårsol....:))



Hello Sunshines:))
Härliga vårsol som vi njuter av varje dag på Jacks prommis!!!
Kan Ni tänka Er en kaffe/the veranda här längs hela södersidan på Butiken....??
Hälften (delen till höger) kommer bli inglasad med gamla fönster...;))
Nu lutar det åt att vi ska ha tak över hela...men har inte bestämt oss än! Tyck gärna till om Ni har lust...
Vi ska ha singel nedanför så att man kan sitta i solen om man vill:))


Jack njuter av solen....:))

Hoppas Ni har en bra torsdag, jag ska strax gå & jobba....:((
Men imorgon är jag leeeedig, då ska vi hämta något jag letat efter länge!!!

Kram M



10 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

det blir sikkert kjempeflott :) heldige dere er, ingen snø.. her er det enda 20 cm.. men blir stadig borte mer og mer :)

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så koselig det ser ut hos deg ! Ja blir det glassveranda ??? Så fiiint ! Fin dag til deg !

Johanna sa...

Ja, den härliga vårsolen är äntligen här!

Kram Johanna

G:a Affären sa...

Jaa, visst njuter både vi och djuren av vårsolen!
En veranda i söderläge blir perfekt! Jag har min i samma läge och tycker inte det har blivit nämnvärt mörkare inomhus. Med tak över hela behöver du inte buppa in och ut trädgårdsmöbler och det kan vara skönt även när solen ligger på med ett tak. Sedan ser jag att du har en dörr där också, perfekt!
Det finns bara en negativ sak och det är snön, den som rasar från det stora taket. Kanske det går att ha snöräcke som inte gör att hela tyngden kommer på verandataket.

Jättekul Malin att det går långt över förväntan! Jag gläds med dig!

Kramar
Cia

Tre Engler sa...

Nydelige vår bilder:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Gabriella sa...

Vilka härliga bilder! Underbart med vårsol ja=)

Vida sa...

jag kan tänka mej hur underbart det kommer att bli med en veranda längs butikssidan;) ljuvligt att möta våren här med kaffe och bullar;)
Jack är så fin så fin...

Vidanjuteravsnöfrittkram

kråke sa...

Längtar till att få sitta där å smutta på kaffe i härliga koppar och se ut över öppna fält i solen:)))) Kommer bli så himla bra hur ni än gör med tak eller inte:))

Kram vännen å ha en underbar helg:))

Kråke

Patrizia sa...

Oh my god it looks at you from so great, I hope I come to your country irgendwan make holiday soo great.
Bey Patrizia

Miss Maple sa...

I'm so curious and I would like so very much to sit on that porch and have a cup of coffee in the sun.