torsdag 23 maj 2013

Livsnjutare....:))



Finaste Freja har inga problem med att njuta av livet....:))
Själv är jag väl sådär bra på att koppla av.....
Många är vi som tycker att livet går i 110!
Men jag försöker vara i nuet korta stunder & på mina prommisar...
Jag har ofta mycket på gång samtidigt & tänker på allt jag borde hinna med.
Det är då jag måste prioritera & fundera på om det verkligen är såååå.....
 viktigt att det inte kan vänta ett tag till:)) Ofta kan det ju faktiskt det, eller hur??

Det var dagens små funderingar....;))
Kram M




5 kommentarer:

Johanna sa...

Jag önskar att jag kunde ta mig tiden att sova en liten stund när min lilla sover middag, eller åtminstone vila. Men icke!! Då har jag tydligen väldigt många "måsten" att ta tag i;)

Katter vet hur man njuter i alla fall:):)

Kram Johanna

Tre Engler sa...

Ja, noen nyter virklelig livet:)
Herlig bilde:)
Ha en strålende helg
Klem Merete

Gamla Posthuset sa...

Jag har också lite svårt att koppla av. Man ska hinna med så mycket när man väl är ledig en stund. Hoppas att man blir en katt nästa liv så att man får chilla mer. :)

Ha det gott!
Kraam

Anonym sa...

Tyvärr är man ju sån ibland, man får tvinga sig själv att vara i nuet.Livet är för härligt för slarva bort på att alltid tänka sig att man ska vara eller göra nåt annat.......många kramar till er

Gabriella sa...

Vilken härlig bild! Känner igen mig så väl i dina ord. Är nog lätt hänt för oss ambitiösa=) Men jag jobbar på det jag med.