måndag 13 maj 2013

Sommarkänsla....:))



 Ny vecka & nya tag....Kvällsvecka för mig...:((
Sovmorgon & en låååång prommis med vovven & blogga är väl vad jag hinner med innan jag åker...
Tur att det bara är 3 kvällar var tredje vecka annars skulle det inte bli mycket gjort...


Har fått upp mina spetsgardiner i uterummet...
Nu är det verkligen sommar:))


Jag säger det igen....detta är utan tvekan bästa tiden på året!


Kryddträdet fick jag av tjejerna i fredags på bokcirkeln...:))
Lite mat nu & sen är det snart dax att sticka!

Ha en bra måndag...;))
Kram M



14 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

så fine bilder :) for en herlig lite hus :) jeg syns også denne tiden av året er helt topp :)

Mys på Stommen sa...

Ja det är nu man trivs som bäst och har sommaren framför sig ♥ Allt det ljusgröna och alla små blommor överallt gör en så glad!! Härligt att äntligen fått flytta ut i rummet :) Trevlig dag, Kram/My

bakom berget sa...

Du har verkligen ett helt underbart uterum.
Jag håller med dig....Detta är den bästa tiden på året. Bara att njuta i fulla drag :o))

Kram Åsa.

Tinas bo sa...

Det är så vackert att man nästan dånar!!! :0)
Älskar ditt vackra uterum!!!!!!


Kram Tina

monica sundvik sa...

Härligt, ljuvligt helt fantastiskt vackert. Spetsgardinerna är helt ljuvliga.
Ha en bra vecka!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Tre Engler sa...

Så utrolig vakker utestuen er:)
Nydelige bilder, her kunne jeg godt tenkt meg å kost meg:)
Ha en herlig uke
Klem Merete

lisashus sa...

Vilken härlig sommarkänsla i dina bilder!
Kram
Lisa

Anonym sa...

Otroligt vackert!!
Ljuvlig Tid!!

Kram Marie

Anonym sa...

Otroligt vackert!!
Ljuvlig Tid!!

Kram Marie

Ekenäsliv sa...

Oj, oj, jo vad det går undan med bygget!!
Då måste vi ju ta oss en ny tur till er och även avnjuta en fika:-)
Alltås vilket tuerum ni har, så ljuvligt!!!
Må gott!
Kram Anna

Marie sa...

Underbara bilder Malin, ser så somrigt och härligt ut!!!!

Kram Marie

Ambienti sa...

Jätte vackert! Härlig sommarkänsla...
Kram
Christina

Anonym sa...

Ja ditt (ert) uterum är helt underbart!Som en dröm.....Kram Lopploellan

basiclabelsweden sa...

Ser så fint ut:

Kram/Marion