tisdag 25 juni 2013

Tiden rusar.....



Hjälp.....det är snart juli!!!!! 
Tiden rusar & jag önskar vi kunde stanna upp ett litet tag....
Denna veckan jobbar jag kväll men börjar tidigare då jag är upptagen på kvällarna!
Butikens Veranda som Ni skymtar i bakgrunden stressar mig liiiiiiiiiitegrann...
Vi ligger efter & hade hoppats vara klara snart...... men vi hinner inte!
Skönt att vi inte bestämt något datum iaf....;))
Klar blir den frågan är bara NÄR!!!
Nog om detta....


Här ligger en av mina största kärlekar.....:))
Tur att han måste ut på sina prommisar annars hade det inte blivit några rundor för mig nu....
Vissa saker måste man prioritera & mina djur är så viktiga för mig!
Ikväll efter jobbet blir det kvinnocirkel, där hoppas jag kunna slappna av en stund.....

Ha det gott i solen Alla Fina Bloggisar.....:))
Kram M


6 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Ha en riktigt härlig tisdag!
Kram/Lena

monica sundvik sa...

Den fyrbenta vännen ser ut att njuta och ha det skönt.
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Mys på Stommen sa...

Tiden går alltid för fort och dagarna är alltid för korta, eller hur :) Vi är ute och grejar i trädgården till sena kvällen, man vill aldrig gå in!! Och jag har turen som kan ta med hunden på mina ridturer, annars hade jag inte hunnit ;)
Vad fint det blir med er veranda! Vi ska roadtrip runt om i Sverige om några veckor, hade varit roligt att åka förbi.
Kram från Ulricehamn

Källeboda lantliv sa...

ja ibland blir det så ..man kan inte hinna med allt .
Du har ju trots allt hunnit med massor ..
jag är allt lite avis på din kvinnocirkel ...ville med haft en sådan ..
kram jeanette

Lilla Drömtorpet sa...

Hej Malin!!

Jag håller med dig, tiden rinner iväg! Snart är det redan Juli & det känns som att sommaren bara kommer springa iväg iår!! Men vi får försöka njuta varje dag fullt ut ändå!!

Kramar

G:a Affären sa...

Visst går det alldeles för fort den här tiden på året, aldrig säger vi väl det i januari!
Visst är det tur att vi är hundägare, promenaderna behövs för både hund och matte!
LAN-gänget får mig att le, gissar att det ändå är roligt att ha killarna där.

Kramar
Cia