tisdag 2 juli 2013

Blivande TheVerandan......:))



Hello Sunshines.....:))
Lite uppdatering om Butikens Veranda idag.....
Vi har massor kvar men nu känns det som det händer lite!


Andra delen som inte blir inglasad har jag tänk mig ska bli lite amerikansk veranda....;))
Enkelt vitt staket....
Lite singel & lite lavendel att rama in med sen är jag nog nöjd....*ler*...


Allt tar ju längre tid än vad man tror som vanligt....
Men jag hävdar bestämt att det är tjälen som gör att vi ligger 3-4 veckor efter...grrrr....

Ha en bra kväll Alla Bloggisar...:))
Jag måste ta tag i penseln igen....

Kram M





14 kommentarer:

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Så läckert det bli vilken energi ni besitter !!! Ha en fortsatt härlig vecka kram från Maja

Silje Marie sa...

Hei!
Ble så inspirert av terrassen din!
Vi er på planleggingsfasen, jeg vil gjerne bygge ett overbygg over deler av terrassen vår.
Dette må mannen se;)
Fine dagen til deg!

Malin`s Diner sa...

Wow, vad fint det blir! Skulle gärna sett att du bodde liite närmare mig faktikst.

Kram kram

Anonym sa...

Kul att se hur det kommer att bli,jättefint,ser fram emot testunderna där kramB

Anonym sa...

.....och jag ser fram emot kaffet! ;-)
väninna N

Tinas bo sa...

Så fantastiskt snyggt!!!
Vilken energi ni har!!
Toppenjobb! :0)

Kram Tina

Sallys hus sa...

Men ååååh!!
Jag vill gärna sitta där o dricka the..;)
kraaaaaam katarina

lisashus sa...

Åh, så fint det blir och så kul att få se!
Ni har så otroligt fina fönster och dörrar!
Kram
Lisa

Tre Engler sa...

Wow.... Noe så utrolig flott:)
Kjempe flinke dere er og det blir jo helt fantastisk:)
Klem Merete

Anonym sa...

åh, såååå fint!!

Kramar Marie

HWIT BLOGG sa...

Ser superfint ut! Och jag ser fram mot kaffe och shopping hos dig!

Kram,
Titti

Gabriella sa...

Åh så fint! Och åh så duktiga ni är!

OlgaA sa...

Hej fina Malin!

lir avundsjuk (på ett bra sätt) när jag ser sådana projekt folk har... Så himla roligt i slutet och ganska påtagande under resans gång ;)

Det blir sååå spännande att får se hur det bli när du/ni är klara :)

kram/Olg£

sussi sa...

Gud så snyggt det kommer bli. vi håller också på. Vi har också gamla fönster och så ska det bli vitt, har svart nu. mycket snyggt med altanen utanför. lite avis på din altan. Ha en bra dag Kram Sussi