onsdag 24 juli 2013

Liten uppdatering från Norregård.....;)))



Halli Hallå....:))
Har inte bloggat på hela 2 dagar....har inte hänt på länge....
Vi donar för fullt, igår var vi & hämtade möbler för 3:e gången till Verandan...:)))
Det blir till att skrapa & måla bord & stolar....byta stolsöverdrag & annat fix...
Men mycket är redan vitt & nött precis som jag vill ha det.
Solen är med oss & det är så sköööööööönt med semester!!!!!


Vi har satt vår lavendel...hoppas nu den tar sig riktigt bra.....))
Vill ha stora fina plantor.....


Hela 4 kärror singel har vi fyllt på framför Verandan....
Lite är det kvar att fixa med men det går framåt!!!!!
Ska bli sååååååå skönt när vi är klara....

Vi har Öppet som vanligt ikväll 16-19....;))
Välkomna!!!

Kram M


6 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå fint det blir Malin!!!

Ikväll kommer min mamma till dig o ditt ljuvliga Norregård, å jag är sååå avundsjuk.. Är ju ett Måste!! :))
Hon ringde igår o sa att dom hade tagit husvagnen till småland..
Så då kan hon ju köpa dom ljuvliga servetterna till mig istället.. :)

Soliga Kramar Marie

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej Malin!!! Det ser så ljuvligt ut..... Det få bli en tur innan semestern är slut kommer man att kunna köpa sig en kopp kaffe med dopp??? Glöm inte att ibland sätta dig ner o begrunda det vackra ni åstadkommer o en liten klapp på axeln fy f-n var bra vi är !!!! Stor kram från Maja

Tre Engler sa...

Det blir bare så utrolig flott:)
Kommer til å være masse mennesker her når det blir ferdig:)
Fortsatt herlig dag
Klem Merete

G:a Affären sa...

Men vad du jobbar och står i, och fiiiiint blir det med verandorna!
Vilken tur att jag läste tidigare inlägg, då vet jag att ni gått fram med jordfräs innan planteringen av lavendeln. Först trodde jag de var nerstoppade i singlet....där mot muren kommer de säkert att stortrivas!

Ha de gott på din "semester"! Och hoppas du har galet många kunder och te/kaffe gäster!
Fasiken att jag bor så långt ifrån!
Kramar
Cia

Ekenäsliv sa...

Det blir verkligen fantastiskt fint!Lovar att komma och ta en fika sen:-)
Lavendel, jag bara äääälskar det!! Ser så vackert ut och doftar uuuuunderbart!
Ha de fint!
Kram Anna

susanne sa...

Det ser så fint ut!/Susanne