lördag 20 juli 2013

Måla....måla....:))



Jag kämpar på med Verandans räcke i värmen....:))
Svettigt värre....måste ha täckande kläder annars blir jag lika vit som räcket....
Min J brukar säga att det finns ingen som målat så mycket som jag som kan konsten att kladda ner både mig själv & omgivningen helt galet mycket....Det är faktiskt sant....;))
Kan bara inte begripa hur jag lyckas.....

Ha det bäst var Ni än är.....
Hemma, på Semester, i skuggan....i solen eller vad vet jag!?
Imorgon söndag har vi Öppet som vanlig 12-16...;)))

Kram M




9 kommentarer:

Tinas bo sa...

Vad flitig du är!!
Det ser sååå fantastiskt ut!!

Kram Tina

Tre Engler sa...

Kjempe flink du er:)
Kommer til å bli utrolig flott:)
Klem Merete

Bokcaféet i byn sa...

En sån vacker veranda ni skapar!
Solig hälsning från Anna i Skåne

Anonym sa...

..fniss..
Min C sa detsamma till mej idag, blir lite dyrt när färgen hamnar på alla andra konstiga ställen än där den ska.. ;)

Vit-rödakramar Marie :))




Syster vit sa...

Så galet vackert det blir.
Här i vår stad har vi tittat på Weels and Wings både i går kväll och nu ikväll. Måååånga gamla fina läckra och coola bilar...så kul att se när dom crousar genom stan och stranden på utstakad runda.
Kram Liselott

helle sa...

Fantastisk sted!
God arbejdslyst

Helle:))

CARINA sa...

oj oj vilken fin o stor veranda ni får. kladda ner sig med färg det e jag åxå bra på. Men nu har jag överlåtit det mesta målandet på sambon istället

Gabriella sa...

Åh så du/ni kämpar på! Så fint det blir!=)

Ekenäsliv sa...

Här är en kladdmaja till;-)
Ha det så fint!
Kram Anna